Ga naar inhoud

phpdev ip issue


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik had deze vraag eigenlijk op het phpdev forum willen plaatsten, maar dat forum werkt niet meer. Wellicht weten de geniale mensen van dit forum mij wel te helpen. Ik heb dus phpdev geinstalleerd (php server software, loopt op apache). Dat werkt allemaal prima en de buitenwereld kan mijn server zien door mijn externe ip adres in te toetsen (uiteraard). Echter vanuit binnen het netwerk werkt dit niet. Dan moet ik het interne ip gebruiken. Als ik dus een link plaats op een andere website naar een foto op mijn server zie ik hem niet. Ik weet van anderen dat zij een apache server hebben draaien op linux en daar werkt dat wel. Weet iemand waar dit aan ligt?
Link naar reactie
makkelijk te omzeilen door in je browser een proxy in te stellen: je verzoek gaat dan eerst naar de (externe) proxy, die het vervolgens weer terugroute naar je externe adres) Langzaam & omslachtig, maar voor testdoeleinden afdoende. (Je kan evt 2 verschillende browsers gebruiken, waarbij je de ene alleen hiervoor gebruikt....)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...