Ga naar inhoud

Bijlagen openen Wireless in Outlook


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik kan in Outlook 2003 geen bijlages downloaden als ik met me Laptop een wireless verbinding heb. Deze moet die af halen van een Exchange 2003 Server. Emails met alleen tekst worden binnen no time opgehaald maar als er een bijlage bij zit vertikt Outlook om heb te openen / downloaden. Ik krijg dan ook in mijn Outlook rechts onderin de melding dat die bezig is met synchroniseren. Maar daar kan je een uur op wachten maar deze melding gaat niet weg. Sluit ik de laptop op de LAN. Dan werkt alles gewoon naar behoren en kan ik bijlagen gewoon openen. En krijg ook de melding dat alles is bijgewerkt. Ik heb Service Pack 2 van Office 2003 geinstalleerd maar ook zonder resultaat. Tevens kan je ook instellen van trage verbinding alleen headers te downloaden staat allemaal uit. Exchange cach modus aan / uit zetten heeft ook geen resultaat. Antivirus software is ook niet de boosdoender. Samengevat. via LAN werkt het na behorden maar zodra ik Wireless ga kan ik geen mail met bijlages openen. Wie kan me helpen ! Laptop Windows Xp Pro Sp2 Outlook 2003 SP2 Server Exchange 2003 SP1 Windows 2003
Link naar reactie
[quote:1c6ea4c593="rolfb"]POP, of IMAP? Niet verschillende profielen voor wireless of UTP ingesteld?[/quote:1c6ea4c593] Nee geen verschillende profielen aangemaakt. Het gaat om dezelfde profiel. Ik maak verbinding met een Exchange server dus zoiezo geen POP. Ik weet niet zeker of je IMAP gebruik als je met een Exchange server verbind.
Link naar reactie
Bij Outlook 2003 icm Exchange 2003 wordt er gebruik gemaakt van het MAPI protocol. Wat is de signaalsterkte van de WLAN en de snelheid waarmee hij verbonden is? Als ie een zwak signaal heeft en daardoor een lage snelheid kan downloaden van de bijlagen idd lang duren. Maar of dat ook echt de oorzaak is durf ik niet met zekerheidte zeggen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...