Ga naar inhoud

E-mailberichten opslaan


anoniem

Aanbevolen berichten

Weet iemand welk bitje hier is omgevallen? Ik gebruik voor mijn e-mail Outlook Express 6, zonder verdere hulprogjes, en dat wil ik ook zo houden. De mailtjes die wij willen bewaren slepen we naar een speciaal daarvoor gemaakte set mappen die we dan even openen in de verkenner, om vervolgens de betreffende berichten met de muis naar die map te slepen. Dit worden dan zoals bekend *.eml bestanden. Functioneert naar volle tevredenheid. Reuze handig, want je kan meerdere berichten tegelijkertijd selecteren en verslepen. Alleen nu plotseling werkt dit niet meer, hoe we ook slepen (met twee man sterk :D ), ze verschijnen gewoon niet op hun bestemming. Wat wel werkt is de methode van één voor één openen en vervolgens via menu "Bestand/Opslaan als" kopiëren naar de gewenste map. Op zich geen ramp, er zijn ergere zaken, maar kloppen doet het niet. Mijn systeem is clean. Geen virussen, geen spyware. Herkent iemand dit verschijnsel?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...