Ga naar inhoud

Ik wil van Microsoft Outlook af


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:e74c55611b="diana"]Hallo, Hoe krijg ik Microsoft Outlook uit mijn systeem? Als ik bijv. op een website een nieuwsbrief wil aanvragen, en daarvoor iets moet aanklikken, verschijnt automatisch Microsoft Outlook. En die werkt niet. Het moet zo zijn dat automatisch Outlook Express verschijnt. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Bedankt alvast.[/quote:e74c55611b] Waarschijnlijk is outlook het standaard e-mail programma, proobeer eens outlook expres op te starten, als hij dan vraagt ____ dit is niet uw standaard e-mail programma, wil u deze als standaard instellen?----- klik dan op ja. Als dit niet gaat kun je via configuratiescherm software microsoft office, outlook verwijderen. Kies dan voor wijzigen en ik geloof de bovenste optie, er staat bij toevoegen en/of verwijderen. succes.gr.Hans
Link naar reactie
[quote:adfcb35196="Hans1"][quote:adfcb35196="diana"]Hallo, Hoe krijg ik Microsoft Outlook uit mijn systeem? Als ik bijv. op een website een nieuwsbrief wil aanvragen, en daarvoor iets moet aanklikken, verschijnt automatisch Microsoft Outlook. En die werkt niet. Het moet zo zijn dat automatisch Outlook Express verschijnt. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Bedankt alvast.[/quote:adfcb35196] Waarschijnlijk is outlook het standaard e-mail programma, proobeer eens outlook expres op te starten, als hij dan vraagt ____ dit is niet uw standaard e-mail programma, wil u deze als standaard instellen?----- klik dan op ja. Als dit niet gaat kun je via configuratiescherm software microsoft office, outlook verwijderen. Kies dan voor wijzigen en ik geloof de bovenste optie, er staat bij toevoegen en/of verwijderen. succes.gr.Hans[/quote:adfcb35196] Dit lukt niet. Bij 'wijzigen' en dan Microsoft Outlook afvinken, krijg ik daarna een foutmelding.
Link naar reactie
[quote:49328752a6="Peter_C"]Volgens mij hoef je hiervoor Outlook niet te verwijderen. Je kunt dit instellen binnen Internet Explorer: [i:49328752a6]Extra - Internet-opties - Programma's[/i:49328752a6] Vervolgens wijzig je achter email en nieuwsbrieven (en eventueel nog andere) de instelling van Microsoft Outlook in Outlook Express.[/quote:49328752a6] Dit gaat wel. Hij stond inderdaad daar ingesteld op Microsoft Outlook.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...