Ga naar inhoud

outlook IMAP account weg, maar postvak niet te verwijderen


anoniem

Aanbevolen berichten

precies zoals het er staat. ik heb een IMAP account van school geinstalleerd in mn outlook. nu is die dus weg uit de opties accounts lijst, maar het postvak staat nog steeds in mn outlook, en ook controloeert uitkijk de account op nieuwe email. allemaal op zich geen probleem, ware het niet dat ik afgestudeerd ben en mn school imap account dus opgeheven is. nu zeikt ie elke minuut om een wachtwoord terwijl ik die fucking account niet eens meer geinstalleerd heb. grootste probleem is wel dat ik zelfs het gegevensbestand van die IMAP kan verwijderen, maar na een reboot van outlook die er gewoon weer in de folder staat. nog groter is dat na een back up van het gegevensbestand ie dus altijd die klote account ook ermee inneemt. hoe krijg ik die account weg?!?! misschien het register of zo!? ik snap er geen donder van!! :(
Link naar reactie
  • 2 weken later...
[quote:3a5f9f69f4="fabstar81"]sorry? mn taalgebruik? waar slaat dat nou weer op[/quote:3a5f9f69f4] f*cking, klote...? Is toch helemaal niet nodig om zo te praten? Maar misschien overdrijf ik een beetje... On topic: Dus even voor de dudelijkeheid... bij Emailaccounts (menu [i:3a5f9f69f4]Extra - Emailaccounts - Bestaande Emailaccounts weergeven of wijzigen[/i:3a5f9f69f4]) is alles weg? Het gegevensbestand kun je weghalen bij [i:3a5f9f69f4]Emailconfiguratie - Gegevensbestanden[/i:3a5f9f69f4] in het configuratiescherm (wanneer je hem niet op je bureaublad hebt) Heb je dat ook op die manier gedaan? Je zou in het register nog kunnen zoeken naar waarden/gegevens met de naam van het gegevensbestand. Op deze manier heb ik zelf eens een soortgelijk probleem opgelost waar ik twee gegevensbestanden in mijn Outlook had terwijl één daarvan fysiek al verwijderd was. Het gaat puur om een verwijzing en die staat dus in het register.
Link naar reactie
bij opties -> emailaccounts is idd de IMAP server weg. maar bij mn postvak is de IMAP map dus wel te zien als een aparte postvak IN. zie hier: [img:6ad1bf44d6]http://62.59.216.146/~fabstar81/images/outlookprobleeem.JPG[/img:6ad1bf44d6] de gegevensbestand van de IMAP account kan ik weghalen wat ik wil...die wordt toch weer opnieuw aangemaakt zodra ik outlook weer opstart. helpt dus ook niet... ik heb in het register gezocht op de term "outlook" maar niet van de naam van het gegevensbestand. dat is nl nogal een 12412-39y5e2fwdbv812y34rfbwqpbgv naam... taalgebruik -> sorry, maar ga jij maar eens een dag achter je pc zitten en elke freakin' minuut op annuleren drukken omdat het te controleren wachtwoord van je IMAP account niet klopt...een wachtwoord van een IMAP account die je zowiezo al hebt verwijderd............ gek wordt ik ervan...en niemand die de oplossing weet... :cry:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...