Ga naar inhoud

Error uploaden bij hosting sites


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, De laatste tijd wil wel eens een zelf gemaakte mp3/video delen met anderen. Voor video's wilde ik www.zippyvideos.com gebruiken en voor mp3 www.easy-share.com. Het maakt niet uit welke site ik gebruik ik krijg geen bestand geupload. Als ik start met een bestand toevoegen dan zie ik via m'n firewall dat er inderdaad geupload wordt voor een bepaalde periode, maar de websites geven telkesn geen teken van voordering (een link krijgen waar het bestand staat, of een bericht dat het uploaden gelukt is). Ook de voortgangsindicator die op beide websites staat toont geen enkel teken van leven. Soms krijg ik na het uplaoden de boodschap: "De pagina kan niet worden weergegeven". Kan iemand me helpen? Met vr.gr. Crash PS OS: WinXP, firefox 1.0.6 (IE ook geprobeert) PPS Ik zit veronder de bestandsgrootte restricties PPS Ik hoop dat dit het juiste subforum is..zo niet, mijn excuses
Link naar reactie
je zou theoretisch (even uit mijn hoofd) 2x50 = 100 10x100 = 1000 2x10 + 1 = 21sec per mb gemiddeld 4mb = 80sec = 00:01:20 per liedje upload tijd. na die tijd mits ingesteld in php of asp zal er allang een server time out geregistreerd zijn dus kortom, Het duurt te lang. wat je zou moeten doen is een mp3 of iets dergelijks van maximaal 1mb te uploaden kijk eens of dit wel goed gaat. Er kan ook een upload restrictie van bepaalde bestanden of maximale grotes zijn. maar dat moet je zelf even kijken aangezien ik dat vanaf hier niet kan zien.
Link naar reactie
[quote:608e1acd9e="hydrah"] Er kan ook een upload restrictie van bepaalde bestanden of maximale grotes zijn. maar dat moet je zelf even kijken aangezien ik dat vanaf hier niet kan zien.[/quote:608e1acd9e] Maximale bestands grootte is 50 mb. Dus ik denk dat je wel wat langer kan uploaden als je ook bestanden van deze grootte kan uploaden (zelfs al heb je ene snellere verbinding). Het gekke is ook dat ik totaal geen activitet zie bij het uploaden van de voortgangs indicator. Bedankt voor het meedenken!
Link naar reactie
[quote:3d12504e92="teacher"] 2. "gratis" hosters weigeren zip/mp3/wmv/etc bestanden; hernoem eens zon groot bestand naar bmp of doc oid.. t.[/quote:3d12504e92] www.zippyvideos.com laat je juist video bestand uploaden (avi, wmv, etc.) deze kunnen dan via hun site bekeken worden. Zomaar een ideetje: zou het te maken kunnen hebben met een niet goed functionerend java gebeuren? (ben totaal niet bekend op dit terein), want de voortgangsindicator is java en daar zie ik niets gebeuren.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...