Ga naar inhoud

Bijlagen downloaden van Hotmail


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met het downloaden van bijlagen/ attachments van e-mails in Hotmail. Elke keer als ik een bestand probeer te downloaden krijg ik de melding: Internet Explorer cannot download ...tmail.com&_lang=NL&country=NL from 64.4.22.250. Internet Explorer was not able to open this internet site. The requested site is either unavailable or cannot be found. Please try again later. Op een andere PC (op het werk) lukt het me wel. Nu heb ik reeds mijn virusscanner (Norton 2005) uitgeschakeld; Internet instellingen gereset naar de defaults, maar dat heeft allemaal geen zin gehad. Heb Windows XP Pro helemaal opnieuw geinstalleerd, echter toen had ik het al gelijk, dus geen enkel programma geinstalleerd! Wat ook vreemd is dat als je het inlogscherm van hotmail in IE hebt staan, je niet in de Internet Opties kan komen. Ik krig dan vaak de melding dat ik geen rechten zou hebben!! Een andere pagina geeft deze melding niet. Heeft er iemand een idee? Want ik weet het echt niet meer. Bedankt voor de moeite, Mark
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...