Ga naar inhoud

nieuwe adsl-aansluiting


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik moet nu, gezien de levertijd, dit weekend beslissen welk adsl-systeem ik neem. Mijn nieuwe huis wordt binnenkort opgeleverd en ik wil over 4 weken on-line zijn. Op dit moment gebruik ik adsl direct van KPN, bevalt mij zeer goed, maar kan ik, omdat ik inwonend ben, niet meenemen. Ik "moet" nog een telefoonaansluiting regelen, maar de vraag is of dat ik dat wel moet doen. Zou ik adsl nemen (zoals KPN nu aanbiedt) zonder telefoonaansluiting, loop je het risico dat wanneer ik van provider tzt zou willen veranderen, zeker 90% van de providers om een vaste lijn vraagt. Ik telefoneer wel, maar daar gebruik ik "1649" voor waarbij je gratis door het hele land naar vaste toestellen kan bellen. Ik zou graag een goed advies willen, maar let op ik ben geen grote downloader, geen films en muziek e.d., dus het huidige snelheidsniveau is voor mij voldoende. Als u een advies wilt geven, bedenk dan dat ik geen techneut ben zodat ingewikkelde voorstellen niet aan mij zijn besteed. Dus eigenlijk vraag ik een niet ingewikkelde recht toe recht aan oplossing. Vast bedankt
Link naar reactie
Je kunt een kale lijn nemen zonder telefoon, maar dat is net zo duur als een belbudget abonnement, namelijk een kleine 10 euro. Je kunt dus net zo goed een belbudget abonnement nemen, net zo duur, en je bent iets minder afhankelijk. Speedlinq had onlangs een aanbieding van een 5 Mbps lijn voor 25 euro per maand. Leek mij een heel nette aanbieding. Edit, geldt blijkbaar nog: http://www.speedlinq.nl/php/
Link naar reactie
A: met 1649 bel je niet gratis naar vaste toestellen, maar HAAST gratis (5 cent/gesprek); B: die 1649 truc werkt alleen op een KPN lijn vanaf belbasis. Werkt NIET op een belbudgetabonnement. Samenvattend: als je iets anders neemt dan (minimaal) KPN belbasis, ben je je 1649 kwijt. Afwegen dus.......... Ik heb het zelf aan den lijve ondervonden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...