Ga naar inhoud

Eerst contact maken met internet, daarna doet outlook het


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:396545ddb6="roy_startpag"]Dan zou ik ff de router resetten op zo een manier dat alle instellingen eruit zijn. En dan opnieuw instellen. En dan weer proberen.[/quote:396545ddb6] Ja maar dan is de WEP-inscriptie en dergelijke er ook uit en ik weet niet precies meer hoe dat werd ingesteld. Laat ook maar, het is een klein ongemak.
Link naar reactie
[quote:a062bf06b6="roy_startpag"]Zou het ook niet lukken met de handleiding erbij? Zo moeilijk is het namelijk niet. En wellicht ken je iemand die het anders wel ff voor je wilt doen als je er niet uit komt.[/quote:a062bf06b6] Ja, dat lukt ook wel. Bovendien wil ik WPA eens proberen in te stellen. Ik vraag me alleen af of de reden van de klacht hierdoor kan zijn ontstaan: Nadat de router was geïnstalleerd, is een van de twee computers die erop was aangesloten, vervangen door een nieuwe. Moet je in zo´n situatie de router helemaal opnieuw instellen?
Link naar reactie
Door het aanpluggen van een PC moet alles gewoon werken. En het hoort niet zo te zijn dat er dan opeens iets niet werkt. Alleen bij een wijziging in de instellingen van de software is soms idd een reset nodig. Hiervoor vind je vaak een reset link in de firmware. Dit is om de instellingen door te voeren. Wat betreft problemen met routers. Het kan zijn, dat je om de zoveel tijd de router moet resetten. Dat is heel normaal. Heeft iedereen die zo een router heeft vroeg of laat last van. Meestal is het genoeg om ff stroom eraf te gooien, of in de software op de reset link te klikken. Maar komt ook voor dat het echt nodig is om de instellingen er opnieuw in te zetten. En dus om de router een complete reset te geven. En WPA is idd aan te raden. WEP is veel makkelijker om te hacken. Maar ik zou het eerst ff zonder beveiliging proberen todat je zeker weet dat je probleem ook echt verholpen is. Daarna pas WPA inschakelen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...