anoniem Geplaatst: 17 juli 2005 Delen Geplaatst: 17 juli 2005 HELP!!! Wie weer raad? Ik kan met Outlook Express geen verbinding meer krijgen met de server.(ADSL) Ik kan wel gewoon op interet. De volgende melding krijg ik wanneer ik geen verbinding kan krijgen. Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Account: 'pop.wanadoo.nl (1)', Server: 'pop.wanadoo.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19 Wie kan mij helpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 17 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 17 juli 2005 Staat het POP3-adres goed ingesteld? Zoek ff uit welk POP3-adres je moet gebruiken voor jou internetverbinding, en vul dat in. Je kunt het waarschijnlijk vinden in je papieren van Wanadoo. Of zoek het anders op internet op (site van Wanadoo). Wil het niet lukken laat ons ff weten welk abonnement van Wanadoo je hebt. Dan zoeken wij het ff op. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen