Ga naar inhoud

HELP!! Time-out tijdens communicatie met server


anoniem

Aanbevolen berichten

HELP!!! Wie weer raad? Ik kan met Outlook Express geen verbinding meer krijgen met de server.(ADSL) Ik kan wel gewoon op interet. De volgende melding krijg ik wanneer ik geen verbinding kan krijgen. Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Account: 'pop.wanadoo.nl (1)', Server: 'pop.wanadoo.nl', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19 Wie kan mij helpen.
Link naar reactie
Staat het POP3-adres goed ingesteld? Zoek ff uit welk POP3-adres je moet gebruiken voor jou internetverbinding, en vul dat in. Je kunt het waarschijnlijk vinden in je papieren van Wanadoo. Of zoek het anders op internet op (site van Wanadoo). Wil het niet lukken laat ons ff weten welk abonnement van Wanadoo je hebt. Dan zoeken wij het ff op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...