anoniem Geplaatst: 22 maart 2005 Delen Geplaatst: 22 maart 2005 Krijg net een mailtje dat Versatel mijn KPN netwerkabonnement ongevraagd omzet naar Versatel Internetdiensten. Zogenaamd om mij betere service te verlenen. Facturering ineens niet meer via de KPN telefoonrekening, maar apart. Dus nu betaalt mijn werk het dus niet meer! En voortaan elke maand in plaats van elke twee maanden. Dubbel werk voor mij! Wat doen mensen die goedkoop 3 in 1 abonnement van KPN hadden; netwerk, telefoon en Digitenne? Kan dat zomaar en moeten wij dat pikken? Is dat iets voor HCC om tegen te ageren? Heb geen zin om bij Versatel weg te gaan, watn dan kan ik iedereen een nieuw E-mailadres gaan sturen. Ik probeer per E-mail naar Versatel te reageren. Dan kom je er ineens achter dat dit niet naar de verzender lukt en dat de website geen E-mailadres van Versatel kent. Leuk, moet ik een ouderwetse brief met postzegels gaan sturen om uitleg te vragen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 8 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 8 juni 2005 Probeer eens een email te suren naar de volgende To: support@versatel.nl Bcc: helpdesk@versatel.nl;admin@versatel.nl;klantenservice@versatel.nl;administratie@versatel.nl Hierdoor kom je vast in contact met iemand die je hiermee kan helpen. Ik zou wel in het emailtje verontschuldigen voor het geval dat het bij de verkeerde personenen aanwezig komt en de vraag of indien verkeerd geadresseerd ze het door kunnen spelen naar de desbetreffende afdeling. Sterkte Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 9 juni 2005 Auteur Delen Geplaatst: 9 juni 2005 Als het een achteruitgang in dienstverlening is (en dat kan je denk ik wel aanvoeren in dit geval) geeft de wet je het recht om per direct en gratis je overeenkomst op te mogen zeggen. OK, dan zal je toch een nieuw mailadres moeten gaan communiceren aan al je contacten, maar je pikt de actie in ieder geval niet. Let op: dat moet je dan wel binnen "redelijke termijn" na de aankondiging doen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 21 juli 2005 Auteur Delen Geplaatst: 21 juli 2005 Een onderneming kan dit maken, mits er voor de consument geen nadelige gevolgen ontstaan. Dit zal bij een wijziging als dit niet het geval zijn. Voor de meeste mensen is het makkelijker dat de ADSL nota aan 1 partij moet worden voldaan. En ja, in uw geval is het misschien vervelend omdat uw werkgever de telefoonnota voldoet. Maar dit is een uitzonderlijke situatie, en de meeste ISP's hebben iets in de algemene voorwaarden opgenomen dat ze alleen aan particulieren een dienst leveren... Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen