Ga naar inhoud

Games niet meer via Nvidia processor na onderhoud bij computerzaak, hoe op te lossen?


AsusN56VZBram

Aanbevolen berichten

Beste mensen, Een aantal dagen geleden heb ik mijn Asus N56VZ laptop bij de lokale computerzaak af gegeven voor onderhoud. Mijn laptop kreeg namelijk sinds kort "The Blue Screen of Death" eenmaal per dag ongeveer. Nu is het zo dat ik hem vandaag terug gekregen heb en het scherm zich niet meer laat zien, maar is er een ander probleem opgetreden. Ik startte Fifa 15 op en merkte dat hij zowel op het menu als in-game nogal wat lagg had. Het voelde precies zoals eerst, erg traag en weinig warmte van de laptop. Voorheen had ik dit gefixed door naar het GeForce configuratiescherm te gaan en mijn 3D instellingen voor Fifa 15 naar "Krachtige Processor" te zetten. Ik dacht dat hetzelfde probleem was opgetreden, maar helaas was dat dus niet zo. Ik zag dat hij nog gewoon goed stond en er dus niets aan de hand zou moeten zijn. De Nvidia processor is helemaal Up-To-Date en beschikt dus ook over de nieuwste driver. Voordat ik hem naar de computerzaak bracht en Fifa 15 opstartte hoorde ik al gauw dat de processor in werking ging en blies hij luid wat licht-warme lucht uit. Echter is dat nu helemaal niet meer zo, hij maakt geen geluidsverandering en word maar heel ietsjes warm wat in mijn ogen dus inhoud dat de Nvidia processor zijn werk niet meer doet. Specs van mijn laptop: Intel core i7 Nvidia GeForce GT 650M 2GB Windows 7 premium 120MB Internet, aangesloten van router met LAN-kabel op laptop. Maximaal haalbare kwaliteit dus. Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen en wat het mogelijke probleem kan zijn? Ik vind het namelijk erg jammer dat het ineens veranderd is en zou het dus graag zo snel als mogelijk op willen lossen. Alvast bedankt en een prettige zondag gewenst.
Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...