Ga naar inhoud

Meerdere e-mailaccounts gescheiden houden


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik zie op dit forum al veel threads over dit onderwerp maar kan nog geen bevredigend antwoord vinden. Als ik in outlook meerdere accounts aanmaak komen deze allemaal binnen in de 'Local Folders' inbox, en ik krijg het niet voor elkaar dit gescheiden te houden. Dus dat ik bij adres x@x.com een eigen inbox outbox enz. heb en voor adres y@y.com ook. Kan dit alleen door met filters te werken? Dit zou toch eigenlijk automatisch moeten bij het aanmaken van verschillende accounts? Ik gebruik wel dezelfde smtp-server voor de accounts, kan het hieraan liggen?
Link naar reactie
[quote:6570f4c48c="Emmerp"]Ik zie op dit forum al veel threads over dit onderwerp maar kan nog geen bevredigend antwoord vinden. . . . . [/quote:6570f4c48c] Ik begrijp niet helemaal wat je extra wilt ten opzichte van de reeds gegeven antwoorden. Je kan met Berichtregels allerlei opties instellen om je berichten van verschillende accounts naar de daarvoor bestemde Postvak IN-mappen te sturen. Die verschillende Postvak-In mappen maak je dan gewoon aan onder Nieuw. Maar zoals ik al aanroerde, dit antwoord is al nntig keer gegeven in deze rubriek, dus bedoel je dit, of wil je net iets anders? Met vriendelijke groet, Jan de Boer
Link naar reactie
SMTP is alleen voor uitgaande mail en kijkt niet van wie mail afkomstig is. Vandaar dat je een willekeurige SMTP server kunt kiezen om je mail te versturen (meestal die van de internetprovider die je aan Internet knoopt; anderen zijn dan dichtgetimmerd). Inkomende mail kun je in O(E) idd door filterregels in aparte mappen laten belanden.
Link naar reactie
[quote:cb9dc0fb02="Emmerp"]Nou ik vroeg me dus af of Outlook dit niet automatisch kan regelen maar dit blijkt dus niet zo te zijn...[/quote:cb9dc0fb02] Sorry dat ik nog even reageer, maar hoezo automatisch regelen? Geen enkel programma is helderziend. Je hebt zelf je wensen, iemand anders wellicht weer heel andere. B.v. de hoofd-account in de map Postvak-In, alle andere in één sub-map. Ieder z'n eigen smaak. Je moet dus zelf aangeven hoe je het wil hebben. Met vriendelijke groet, Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...