Ga naar inhoud

Mappen in adresboek OE 6


anoniem

Aanbevolen berichten

Op mijn vorige computer had ik onder OE 6 een adresboek, waar ik nieuwe mappen in aan kon maken. Op de nieuwe computer heb ik Outlook 2000 gehad en verwijderd. Maar in het adresboek kan ik alleen contactpersonen of een nieuwe groep aanmaken. Het wab bestand van de vorige PC heb ik nog. Maar als ik die importeer, dan krijg ik toch een adresboek, waarin geen nieuwe mappen zijn aan te maken. Waar gaat het fout? Jan K.
Link naar reactie
Waarschijnlijk zijn er restanten van Outlook 2000 op je PC achter gebleven. Microsoft heeft op de site een tool om die resten te verwijderen. Verwijder eerst OE 6.0 en installeer die later opnieuw. Dan heb je meer kans dat het goed gaat. Als OE 6.0 geinstalleerd is zal de tool van MS misschien bepaalde zaken niet willen verwijderen omdat OE 6.0 die nog gebruikt.
Link naar reactie
Dan kan je nog proberen: - Het adressenboek verwijderen (outlook express gaat dan vanzelf mee). - De machine opnieuw opstarten. - Het adressenboek opnieuw installeren. - Outlook Express opnieuw installeren. Het adressenboek verwijderen doe je op het tweede tabblad van het programma Software in het configuratiescherm (vinkje weg halen). Hou er rekening mee dat je hiervoor wel de CD-rom van Windows 98 of de betreffende cabinet-files nodig hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...