Ga naar inhoud

ftp


anoniem

Aanbevolen berichten

Iedere keer als ik mijn website probeert te downloaden via FTP, verbreekt hij na een aantal sec. (+-30sec.) de verbinding en kom ik er ook niet meer op. Ik heb dan wel een aantal bestanden gedownload, maar hij gaat niet verder. Na ong. een uur kom ik weer op de server, ook mijn e-mail is die periode niet beschikbaar. Wat gaat er mis?
Link naar reactie
krijg je soms niet de melding zoiets van blocking call canceled?, of iets van connection failed, reset connection! enz... Meestal bij zulke affaires zit het probleem niet bij u maar bij u provider, wat je kunt doen is niet om bv 20.00u beginnen prutsen aan uw site tenzij je kleine(heel) hoeveelheden doorstuurt, maar beter eens alles goed voorbereid en dan maar eens om bv3.00 u 's nachts je boeltje doorstuurt, je zal alvast wat minder problemen ondervinden. Wat je ook eens kan doe is het doorsturen zelf daar bij opties kan je actief veranderen in passief en omgekeerd, indien bij u op actief verander naar passief en omgekeerd, sommige servers aanvaarden het een beter dan het ander, waarom weet ik totaal niet. indien het nog niet opgelost is moet je goed kijken naar de foutcodes die je krijgt, en eens opzoeken via google, er zijn wel wat nederlandstalige sites die ftp probleempjes bespreken.
Link naar reactie
volgens mij ligt het aan je provider, ofwel moet je eens proberen met een paar instellingen te veranderen, zoals ik al eerder zei probeer eens deze http://support.ipswitch.com/kb/WS-19980612-BK21.htm instelling te veranderen, als dit nog niet gaat probeer dan eens wat anders te zoeken in deze knowledge base http://support.ipswitch.com/kb/ . Maar als het aan uw provider ligt kan je er wel niets aan doen, hier in Belgie zijn de providers soms klote , maar naar 't schijnt is het in Nederland nog erger, pech voor jullie :lol:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...