Ga naar inhoud

E-mail's in verschiilende mappen binnen halen!!


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:522f7c7230="Ben Jonson"]Zijn dat 5 aparte e-mailadressen, of zijn het aliassen van één en hetzelfde e-mailadres? Indien het eerste, via berichtregels. Kijk daarvoor in de help van je e-mailprogramma dat je gebruikt. Indien het laatste, dan gaat dat niet zomaar.[/quote:522f7c7230] Berichtregels werken ook met alias-adressen. Gewoon met: "Als de regelel Aan bepaalde peronen bevat". We maken zelf met succes gebruik van deze eigenschap. Gewoon sub-mapjes maken: Postvak In Piet, Postvak In Kees, etc. Nadeel is wel, dat je ze niet kunt afschermen voor de andere gebruikers. Maar ook daar is er volgens mij geen verschil met aparte adressen. Jan de Boer
Link naar reactie
[quote:cc211b9ef5]Berichtregels werken ook met alias-adressen. Gewoon met: "Als de regelel Aan bepaalde peronen bevat". We maken zelf met succes gebruik van deze eigenschap. Gewoon sub-mapjes maken: Postvak In Piet, Postvak In Kees, etc. Nadeel is wel, dat je ze niet kunt afschermen voor de andere gebruikers. Maar ook daar is er volgens mij geen verschil met aparte adressen. Jan de Boer[/quote:cc211b9ef5] OK Bedankt, het zijn id. Alias-Adressen Maar Hoe&Waar stel ik dat in?? ik werk gewoon met Outlook Express (Windows XP) mvg JC
Link naar reactie
[quote:d73238adff="JC"][quote:d73238adff]Berichtregels werken ook met alias-adressen. Gewoon met: "Als de regelel Aan bepaalde peronen bevat". We maken zelf met succes gebruik van deze eigenschap. Gewoon sub-mapjes maken: Postvak In Piet, Postvak In Kees, etc. Nadeel is wel, dat je ze niet kunt afschermen voor de andere gebruikers. Maar ook daar is er volgens mij geen verschil met aparte adressen. Jan de Boer[/quote:d73238adff] OK Bedankt, het zijn id. Alias-Adressen Maar Hoe&Waar stel ik dat in?? ik werk gewoon met Outlook Express (Windows XP) mvg JC[/quote:d73238adff] Outlook Express/Menu Extra/Berichtregels/Nieuw. Bovenste veld: Ga naar de regel "Als de regel Aan of CC bepaalde personen bevat". Deze aanvinken. In het onderste veld verschijnt in blauw de aanklikbare tekst "personen bevat". Klik hierop en vul het selectiekriterium in, b.v. pietjeBell@hetnet.nl. Wijst zich verder vanzelf. Vink in het middelste veld de regel "Verplaatsen naar een bepaalde map" aan. Nu verschijnt er in het onderste veld een regel bij: "Verplaatsen naar een bepaalde map". Klik hierop, en kies de map/submap die je vantevoren hebt gemaakt bij Bestand/Nieuw/Map. Moet lukken zo, dacht ik. Met vriendelijke groet, Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...