Ga naar inhoud

OLEXP: Zelfde account, verschillende adressen


anoniem

Aanbevolen berichten

Met dezelfde account voor skynet heb ik 3 emailadressen. 2 ervan dienen worden opgehaald op 1 computer, het ander adres op een andere computer. Maar outlook express haalt alle nieuwe mails op van alle 3 de emailadressen. Op beide computers staan in outlook express alleen de emailadressen ingesteld die ik wil opvragen. Hoe kan dit worden verholpen?
Link naar reactie
[quote:b8a3b0aed8="HermanH"]Waarschijnlijk heb je niet 3 e-mail-adressen, maar 1 e-mail adres met een 2 tal alias-adressen. De mail van een alias komt altijd ook bij het orginele adres terecht. Dus je zult echt 3 verschillende e-mail adressen nodig hebben. Succes.[/quote:b8a3b0aed8] Kan zijn, maar als het wel afzonderlijke adressen zijn, dan moet je bij die accounts die niet opgehaald moeten worden bij eigenschappen/algemeen het vinkje weghalen bij "Deze account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie". Bij alias-adressen krijg je inderdaad gewoon alles, en daar is niets aan te doen, omdat ze gekoppeld zijn aan je "hoofdaccount". Jan de Boer
Link naar reactie
Die optie was bij alles aangevinkt, nu staat het overal uit, maar op de site worden het idd aliassen genoemd, het is mogelijk dat het toch werkt. Nu heb ik alle emailadressen (ook van andere acounts) gewist en ze opnieuw ingestoken, maar outlook express wil nu niets meer doen, ik krijg telkens 0 of 0 tasks completed succesfully. Wat heb ik nu verkeerd gedaan?
Link naar reactie
Dit kan veel zijn: - Verkeerd e-mail adres - Verkeerde gebruikersnaam bij inloggen op server(s) - Verkeerd wachtwoord - Verkeerde servernaam POP3 server en SMTP server - Geen goede verbinding - Firewall verkeerd ingesteld (ik neem aan dat dit hier niet van toepassing is omdat je eerst wel kon werken) Controleer alles nog maar eens. Succes.
Link naar reactie
Ik geloof niet dat het 1 van de bovenstaande redenen kan zijn. Er is nl. geen sprake van een fout, er zijn gewoon geen taken uit te voeren. Ik ben er ondertussen achtergekomen dat dit is door de optie "Deze account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie". Als deze optie uit staat, dan wordt heel de account gewoonweg niet gecontroleerd op berichten. Wijst dit erop dat het hier gaat over aliassen, en het dus niet mogelijk is om met hetzelfde account verschillende emailadressen te gebruiken om op verschillende computers op te vragen?
Link naar reactie
[quote:0a97feb60e="juul"]Ik geloof niet dat het 1 van de bovenstaande redenen kan zijn. Er is nl. geen sprake van een fout, er zijn gewoon geen taken uit te voeren. Ik ben er ondertussen achtergekomen dat dit is door de optie "Deze account opnemen bij berichtverzending en synchronisatie". Als deze optie uit staat, dan wordt heel de account gewoonweg niet gecontroleerd op berichten. Wijst dit erop dat het hier gaat over aliassen, en het dus niet mogelijk is om met hetzelfde account verschillende emailadressen te gebruiken om op verschillende computers op te vragen?[/quote:0a97feb60e] Ik was in de veronderstelling dat ik duidelijk genoeg was geweest, maar die optie uitvinken doe je natuurlijk alleen bij die accounts die je niet wil opnemen. Als je bij één ervan je post wel wil ophalen, dan laat je alleen bij die account dat vinkje staan. Succes. Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...