Ga naar inhoud

FTP wachtwoord kraken


anoniem

Aanbevolen berichten

[quote:661f0a854a="Machi"]Ik ben al sinds 1999 lid van dit forum, ik neem aan dat ik toch wat krediet heb opgebouwd?[/quote:661f0a854a]Nee. Iedereen die een vraag stelt die op het randje zit (of er net over) behandelen wij gelijk. Al was je al sinds de dag dat dit forum opgericht bent lid en deed je iedere dag 1000 posts...
Link naar reactie
[quote:0ea8df0470="J. de Boer"][quote:0ea8df0470="Machi"]Is er een programma om ftp wachtwoorden te kraken?[/quote:0ea8df0470] Welk FTP-programma gebruik je? Bij WS-FTP zijn alle gegevens, inclusief de passwords opgeslagen in het bestandje WS-ftp.ini. Heb je daarvan niet ergens een backup liggen? (een absolute aanrader). Jan de Boer[/quote:0ea8df0470] Nou... Alleen als je hebt aan gegeven dat WS-FTP je paswoorden moet opslaan, anders bevat die ini niets.
Link naar reactie
[quote:cd6cbb6acf="kapenga"]....... Nou... Alleen als je hebt aan gegeven dat WS-FTP je paswoorden moet opslaan, anders bevat die ini niets.[/quote:cd6cbb6acf] Klopt, maar dan moet je bij elke sessie je password opnieuw intypen, en zouden ze bij de hand moeten zijn. Door een crash zijn ze verloren gegaan, en de inzender weet ze niet meer. Dus acht ik het aannemelijk dat ze toch op die ini-file lagen. Of lagen ze op een tekstfile? Jan de Boer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...