Ga naar inhoud

Bedrijf: Site-Hosting.be


anoniem

Aanbevolen berichten

Ja zeker is site-hosting.be een goede hosting. Ik maak zelf ook gebruik van hun hosting en ik vind dat het een uiterst goede hosting is! Ik moet u natuurlijk overtuigen vanwege het feit dat elke freak dit wel kan zeggen dus vandaar deze opsomming: - ze zijn betrouwbaar - de service is het beste die ik ooit gehad heb - support: mailen = binnen 24 uur terug - Goedkoop - snel - en er is met ze te onderhandelen. - aangepaste pakketen zijn mogelijk. Dat zijn dus de voordelen van hun. Ik heb ze bij lange na nog lang niet allemaal opgenoemd maar dit zijn wel een van de belangrijkste punten. Het enigde nadeel is dat ze echter met de server bezig zijn en dat de server af en toe down is. Maar ik ervaren webmaster begrijp uiteraard dat dit tijdelijk is! Want het enige wat er aan de hand is dat alle sites overgeplaatst worden naar een snellere/beter/betrouwbaardere server. mijn site is: http://www.db-nrg.nl Neemt uw maar een kijkje;) zou ik zeggen en ervaar de server. Verder wens ik uw nog een prettige keuze toe.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...