Ga naar inhoud

oude emails binnenhalen na upgrade?


anoniem

Aanbevolen berichten

Wie kan mij vertellen hoe ik na een upgrade van m'n computer m'n oude emails in Outlook expres kan krijgen? Ik ben van Outlook Expr.(waarsch. 4) naar 6 gegaan en van windows 95 naar 2000. Verder een extra harde schijf erin gedaan waar het systeem op draait De outlook 6 staat nu op C-schijf en de oude bestanden op de andere (oude bestanden staan dus op D-schijf) Ik ben niet zo erg ervaren met dit soort dingen, maar als iemand me dit kan uitleggen zou dat heel prettig zijn Alvast bedankt K
Link naar reactie
Bedankt voor de reactie, Ik heb het geprobeerd, maar krijg een melding dat de bestanden niet te vinden zijn.... Zoou dat te maken kunnen hebben met het feit dat de emails op de oude harde schijf staan? Verder heb ik gezien dat de bestanden "mbx" bestanden zijn. Geen idee wat dat is, maar zou dat nog invloed kunnen hebben? Bedankt alvast voor de hulp! PS (deze vraag heb ik gesteld over emails, maar ik heb maar even voor het gemak aangenomen dat zelfde procedures ook m'n oude adressenlijst kan redden..?) Groetjes K&K
Link naar reactie
MBX = Mailbox Message File Outlook v1-4 [quote:77377db49c]In OE: Bestand - Importeren - Berichten - Microsoft Oulook Express 4. Blader naar de plaats waar je oude e-mails zich bevinden.[/quote:77377db49c] Instructies van M@rc opvolgen, het programma geef dan aan dat hij niks kan vinden. Druk op de knop bladeren, en ga dan naar je d: schijf, en vervolgens naar de plaats waar je je e-mails bewaart heb.
Link naar reactie
Yo! Ik kreeg dus veel hoop, na de link van Ben gelezen te hebben...! Dus mapje C:\mail gemaakt en daar 1 van de mbx files naartoe gekopieerd (om te proberen) ... Maar helaas: Kreeg ik weeeeer dezelfde foutmelding: "Kan geen berichten in deze map vinden of er is een andere toepassing actief waarin de vereiste bestanden zijn geopend Selecteer een andere map of sluit andere toepassingen waarin bestanden mogelijk zijn geopend" En ik had verder geen andere "toepassingen"aan?? Ook nog geprobeerd om andere mailprogramma's te selecteren ipv OE4, je weet maar nooit, hielp niet. Nu breekt toch mijn spreekwoordelijke klomp... Zie ik mogelijk toch nog iets triviaals over het hoofd? Dank alvast! Karin
Link naar reactie
[quote:d508de24d4]If one saves only the mbx files from OE4, then one cannot import these messages into OE5.[/quote:d508de24d4] Als het nog steeds niet lukt na wat teacher heb gezegd, gebruik de link hieronder dan is. Mbxtract zoekt alle mbx files voor je op, en na een keuze te hebben gemaakt (wat je er nog in wil hebben) kan je importeren. http://www.oehelp.com/MBXtract/Default.aspx
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...