Ga naar inhoud

Bij opstarten naar Postvak IN gaan met IMAP


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Vroeger had ik in ons netwerk Outlook Express 6 met daarin het IMAP protocol die de berichten ophaalde. In OE6 kon ik gewoon aangeven dat er opgestart kon worden in Postvak IN, dan werd ook gewoon de Postvak IN gekozen van de IMAP account en niet van de Lokale map. Nu heb ik Office XP geinstalleerd en wil dus overstappen op Outlook 2002. Hierin kan ik ook wel aangeven dat er opgestart moet worden in Postvak IN maar dan wordt gekozen voor de Postvak IN van Outlook Vandaag en NIET de Postvak IN van de IMAP account. :evil: Iemand enig idee hoe ik Outlook 2002 toch zo krijg ingesteld dat er automatisch geopend wordt in de Postvak IN van de IMAP account??? Groeten, Arie
Link naar reactie
Heeft volgens mij niets met imap,pop ed. te maken maar met welke account als "standaart" is ingesteld. Dit is bij meerdere accounts degene welke als eerste is geinstalleerd. In outlook expres doe je dat onder extra/accounts/email , je favorietje aanklikken en dan klik op "als standaart instellen". De account die als standaart is ingesteld is degene waar naar de postvak-in wordt gegaan bij starten en ook vanaf welk adres standaart je e-mails worden verzonden(veld: "van") als je een nieuw bericht maakt.
Link naar reactie
Het leek mij ook al vreemd dat het eventueel aan IMAP zou kunnen liggen, maar omdat een toch ondergeschoven kindje is in de protocollen ..........., weet je maar nooit. Ik heb het ondertussen wel opgelost d.m.v. naar Extra --> e-mail accounts --> wijzigen bestaande e-mail account te gaan. Daar kan je onder aan de pagina aangeven bij "nieuwe e-mail bezorgen op de volgende locatie" wat de standaard PST moet zijn, maar eerst moet je dan op de knop daarnaast (Nieuw Outlook gegevensbestand) aangeven welke PST je wilt gebruiken als "bestand met persoonlijke mappen". Zodra je de juiste PST hebt aangegeven, zal bij het opstarten gegaan worden naar de juiste Postvak IN. Groeten, Arie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...