Ga naar inhoud

Mail System Error - Returned Mail en Nondeliverable mail ???


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Ik ben ons klantenbestand ana het mailen (nieuwe gegevens ect.) Dus ik stuur een stuk of 100 mails tegelijk met outlook, wel allemaal appart zegmaar, niet met BCC of CC. Nu krijg ik heel erg vaak de meldingingen terug zoals : - Mail System Error - Returned Mail - Nondeliverable mail Waarvoor is dit nu, omdat dit adres echt niet bestaat of omdat ik teveel mails tegelijk verzend zodat de uitgaande server het niet aan kan ofzo? Vr Gr Mike Zwetsloot
Link naar reactie
Kijk even goed in de berichten wat er staat. Als er in die berichten staat dat een mailbox niet bekend is of niet bestaat dan denk ik gewoon dat die mailadressen niet meer bestaan. User unknown, The following addresses had permanent delivery errors, This is a permanent error. The following address(es) failed, zijn allemaal aanwijzingen dat het mailadres niet meer bestaat. Tenzij de mailserver (van je provider) waarlangs je het stuurt een een of andere limiet op maximaal te versturen mails heeft gelegd binnen een bepaald tijdsbestek. Misschien dat dit ook dit soort berichten kan opleveren. Maar ik denk het eerlijk gezegd niet.
Link naar reactie
Tja vooral die hotmail adressen die worden net zo snel aangemaakt als dat ze worden verwijderd. En voor Het Net is het zo geweest dat er op een gegeven moment betaald moest worden, dus wellicht zijn best wat mensen vertrokken waardoor de mailadressen niet meer geldig zijn. Overigens vind ik 51 ongeldige adressen op 300 gemailden geen slechte ratio, een beetje afhankelijk van hou oud je mailingbestand is. De gemiddelde spammer zou er blij mee zijn... (ik hoop maar dat je geen spammer bent....)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...