Ga naar inhoud

Excel bestand vanaf website downloaden lukt niet echt


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb op onze website een excel bestandje gezet om te downloaden, alleen wanneer mensen die aanklikken opent excel metteen. Ik wil dus gewoon dat het bestandje op de hdd word opgeslagen, net zo als met zip bestanden Hoe moet dat? Nog een vraagje: als ik het bestand in zip zou inpakken, kan iedereen dat openen, ook mensen die geen winzip hebben? Vg Gr Mike Zwetsloot
Link naar reactie
je kan het volgende doen; 1. erbij zetten (rechts klikken - opslaan als) 2. idd zippen 3. voor de mensen zonder winzip kan je er met winzip een *.exe van maken. 4. probeer dit even: [code:1:3ad4abdb53] <a href="blaat.xls" type="application/x-zip">download</a> [/code:1:3ad4abdb53] en ik denk dat het hier voorlopig wel goed staat.. t.
Link naar reactie
hoi, allereerst bedankt voor je reactie, op zich zou ik er een exe van kunnen maken, ik heb dat prog. regeltje even geprobeerd, alleen wat is de bedoeling van dat stukje "x-zip" wat moet ik daar invullen? zo als ie daar staat (blaat natuurlijk weggehaald ;-) ) werkt ie niet. Ik hoor het wel, Vr Gr Mike Zwetsloot
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...