Ga naar inhoud

Mailing aan klanten met attachment, attachment 1x versturen


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo Ja misschien een beetje ingewikkelde vraag: Ik ga een mailing doen aan al onze klanten, ik wil hierbij een bestand verzenden van ongeveer 700kb, nu heb ik een gewone telefoonlijn, als ik telkens dit bestand los moet versturen duurt dit uren (ongeveer 200x). Nu weet ik dat ik meerdere geadreseerden in het vakje "aan" kan zetten, maar ik wil niet dat de klanten elkaars e-mail adressen zien ect. En tevens verstuur ik de mails vanuit een database programma die ze vervolgens naar outlook zend. Vraag: is er een mogelijkheid dat ik dat bestand 1x hoef te verzenden en alle mailtjes daarna los kan versturen, maar dat wel natuurlijk iedereen het bestandje in zijn mailbox krijgt. Nou ik hoop dat iemand snapt wat ik bedoel ;-) en ik hoor het wel. Vr Gr en prettige jaarwisseling alvast, Mike Zwetsloot
Link naar reactie
ohhh zo misschien is het mogelijk een html bestandje te maken met een script dat als ze die openen dat ie dan het bestand download van onze site, maar wat voor script, bestaat dat uberhaupt? ohh thanxx voor de tip van bcc, is bcc het zelfde al cc ? Nogmaals bedankt, Vg Gr ps, we hebben trouwens best veel bezoekers nu, ik ben vorige week een dagje (ehm en nachtje) doorgeggaan met aanmelden, ook nog bedankt voor die tip toen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...