Ga naar inhoud

Wat mankeert er aan Incredimail?


anoniem

Aanbevolen berichten

Als ik zo hier en daar onderwerpen lees over Incredimail, verbaas ik me erover dat er zoveel negatieve reakties zijn over dit programma. Ik gebruik het ook en ben (tot op heden) tevreden. Wat mankeert er aan Incredimail wat ik niet weet???? Heeft het een addertje onder het gras? Ik ben nu voor de zekerheid maar weer terug naar Outlook, maar dat is wel heeeel erg saai. Wie heeft antwoord??[color=darkblue:d75e3cb9f0][/color:d75e3cb9f0][size=18:d75e3cb9f0][/size:d75e3cb9f0][size=24:d75e3cb9f0][/size:d75e3cb9f0]
Link naar reactie
Volgens mij is dat gewoon een kwestie van smaak. Incredimail is bij uitstek geschikt om een mailtje met 20 verschillende fonts met een afschuwelijk achtergrond behangetje en een x aantal volledig overbodige en niet bepaald functionele animaties mee te sturen. Persoonlijk ben ik daar niet zo verzot op. Email is wat mij betreft kort, zakelijk en to the point. Daarnaast ben ik niet gezegend met een breedband verbinding thuis, maar ben met een analoog modem aan internet geknoopt. Wellicht kun je je voorstellen dat ik alleen al daarom een hekel heb aan mailtjes met 1 regel nuttige tekst die 100kB groot zijn door alle overbodige onzin. Aldus mijn ongezouten mening. :)
Link naar reactie
Ik sluit me er ook bij aan. Niets liever dan plain text e-mail. Als ik met een mailclient moet werken die HTML, RTF of andere indeling heeft zet ik die onzin uit. Jammer dat Outlook 2000 dat van nature niet ondersteunt dat uitzetten (keuze door het bedrijf waar ik werk, zit ook nog eens aan dat enge Exchange vast... brrrrr.)
Link naar reactie
Die enorme aantallen kb's maken je niet lekker om zo'n mailtje te openen, kan net zo goed een virus inzitten. Die zooi verstopt het internet met onzin, elke week is er wel een update en je mail komt zwaar vertraagd aan, weet je dat al? Trouwens, hoe komt het dat je terugbent bij Outlook? Incredi is opgeleukte Outlook. Maar het blijft nog steeds DE VIRUSSLURPER NUMMER 1! Vreemd, mensen kopen over het algemeen geen Lada of Skoda omdat ie vaak stuk zou zijn maar gebruiken wel Outlook waar iedere keer zo gewaarschuwd wordt voor virussen....en het ziet er nogeens verdomd ouderwets uit ook! Zal de gewoonte en de luiheid wel zijn (je hoeft niet in te loggen op een website en ach op het werk 'Outlooken' we toch ook allemaal? :-? Intussen verwelkomen we de heren en dames virusmakers!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...