Ga naar inhoud

Kan niet meer bij e-mail


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik deel sinds kort internet (Chello) via mijn broer met een router. Voorheen had ik een analoog lijntje met Tiscali met POP3 email. Nu kan ik op de wijze die ik gewend was niet meer de email lezen (met Pegasus). Steeds verschijnt dat het wachtwoord niet goed zou zijn. Dat is natuurlijk niet het geval. Mij lijkt het gewijzigde netwerk eerder de oorzaak. Vraag is of dit aan te passen is ? Van dit soort dingen weet ik vrij weinig van. vast b.v.d dank Eddy
Link naar reactie
hoe heb je je compute ingesteld ? bij het gebruik van een router moet je een aantal dingen instellen. Vaak is het handig, althans dat vind ik , om vaste ip adressen te gebruiken. Op een computer die achter een router hangt moet je instellen wie de gateway is , dit is het interne ip adres van je router ( bvb 192.168.0.1 ) . Daarnasst is het handig, misschien wel noodzakelijk, om je DNS servers aan te zetten ( neem deze instelling van Chello over ). Ik vermoed dat Pe... ingesteld is op bvb pop.chello.nl , maar dat de vertaling van deze naam naar een adres niet goed gebeurt. Dat doen namelijk de DNS servers... Suc6
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...