Ga naar inhoud

goede Gratis provider..


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb een site op tripod (http://speed_devil_1987.tripod.com) ik ben er best tevreden over met de vrijheid enz.. maar ik krijg om de haverklap dat ik me bandbreedte heb overschreden en dan moet ik weer 2 uur wachten... weet iemand toevallig 1tje die dit niet (zo snel) doet.. en die ook nog best makkelijk is aangezien ik nie de beste ben met html zonder editor.... ik heb trouwens wel een server geinstalleerd namens iemand omdat hij zij dat je dan heel me site op die server kon laten draaien maar hij is weg en ik kom er nie achter hoe dat werkt dus als er niet zo'n provider is (gratis) dan zou ik graag willen dat iemand uitleg hoe ik zo'n gratis eigen servertje gebruik (ik heb nu apache, maar weet nie hoe et werkt)
Link naar reactie
voor diegene die het dus niet snappe: ik vroeg tenet of iemand weet hoe ik bij me planet-ruimte kom die ik van planet zelf krijg... [quote:7b0f9e8ec6]en je kan toch gewoon je planet ruimte gebruiken voor je homepage?[/quote:7b0f9e8ec6] dit wou ik graag hier vragen omdat me pa dat toch niet zeg, terwijl hij het toch niet gebruik...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...