Ga naar inhoud

XP: OE 6.0 verzendt geen berichten


anoniem

Aanbevolen berichten

Sinds ik XP heb geinstalleerd (schoon, geen upgrade) kan ik in OE 6.0 geen berichten meer verzenden (time out). Ontvangen werkt wel. Alle instellingen van mijn provider (wirehub) zijn goed. Heeft iemand een idee? Overigens is internet traag geworden en kan ik in dit forum niet meer zoeken (blijft hangen). Ik weet niet of dit ook hiermee te maken heeft.
Link naar reactie
Configuratiescherm - Netwerk- en Internetverbindingen. Open Netwerkverbindingen. Klik op de inbel-, LAN- of snelle Internet-verbinding die u wilt beveiligen, en klik vervolgens op Instellingen van deze verbinding wijzigen onder Netwerktaken. Voer een van de volgende handelingen uit op het tabblad Geavanceerd onder Firewall voor Internet-verbinding: Als u Firewall voor Internet-verbinding wilt inschakelen, schakelt u het selectievakje Mijn computer en netwerk beveiligen door het beperken of verhinderen van de toegang vanaf het Internet in. Als u Firewall voor Internet-verbinding wilt uitschakelen, schakelt u het selectievakje Mijn computer en netwerk beveiligen door het beperken of verhinderen van de toegang vanaf het Internet uit. Marc
Link naar reactie
De firewall is uitgeschakeld. Messenger is ook uitgezet (start ook niet op bij starten Windows) middels een script die ik op internet heb gevonden. Nog steeds kan ik niets verzenden, zie onderstaande foutmelding: Er is een time-out opgetreden tijdens de communicatie met de server. Onderwerp 'test', Account: 'Wirehub', Server: 'smtp.wirehub.nl', Protocol: SMTP, Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC19. Ben ten einde raad :cry:
Link naar reactie
Probeer de tip eens op volgende site: http://www.modemhelp.net/oeerrors/oe_error_0x800ccc19.shtml of Please try making the following changes in Internet Explorer: 1. Open Internet Explorer 2. Tools menu 3. Internet Options... 4. Advanced tab 4. Scroll down to where it says security 5. Make sure that Use SSL 3.0 Use SSL 2.0 are checked Marc
Link naar reactie
ff rondgeneusd: SUMMARY I get this error message 0X800ccc19Â in Outlook/Outlook Express. SOLUTION Please try making the following changes in Internet Explorer: 1. Open Internet Explorer 2. Tools menu 3. Internet Options... 4. Advanced tab 4. Scroll down to where it says security 5. Make sure that Use SSL 3.0 Use SSL 2.0 are checked grtzz t.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...