Ga naar inhoud

Heel Graag Tips Over ADSL!!!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Mijn surfgedrag is zoiets als dagelijks zeker een uur of 3 rondbazuinen op het net, met een inbelverbinding die ik zonder kortingen per minuut afreken. Tijd voor ADSL dacht ik dus, want qua kosten zit ik met een inbel hoger. Mijn keuze viel op Zonnet ADSL, de Family-optie, 34,95 per maand en eenmalig 70 euro aansluitkosten. Ben ik daarmee geholpen of heeft iemand een betere optie? Ook: Zijn er nog aanpassingen aan je systeem die je moet doen in het internetprotocol, of andere opties? Ik draai WinXP Home, Pentium4 1,7ghz, 256 mb DDR ram en... Ik ben groen groen groen hierin! :-? :wink:
Link naar reactie
Right... adsl. Je gaat vragen om een doe-het-zelf ethernetpakket. daar heb je een simpel en goedkoop netwerkkaartje voor nodig die je nog in je pc moet bouwen. Koop dus een goedkope (wel met xp drivers). Dan krijg je (na het nodige kpn gedoe) een pakket thuis met daarin: kabels tang splitter modem cd-rom zelf alles in elkaar knutselen: 45 min. cd rom draaien... klaar Je modem hoef je zelf niet uit te schakelen, je maakt een nieuwe inbelverbinding aan waar je je nieuwe modem selecteerd (nouja, niet helemaal, maar daar komt het op neer). grtzzz t. ps. ga lekker voor xs4all!
Link naar reactie
[b:48512a7b9c]Een netwerkkaartje????[/b:48512a7b9c] Maar ik wil alleen maar met 1 notebookje op adsl aangesloten worden..? Een netwerkkaartje installeren in een notebook? Ik heb al standaard een LAN-uitgang. Dat bedoel je toch? :roll: :roll: :roll: Over XS4ALL: Hetzelfde abonnement is ruim 16 euro duurder en ze hebben een datalimiet. Ik was van plan om, als ik adsl heb, de hele zaak 24/7 aan te hebben en een end weg te gaan d/l....
Link naar reactie
[quote:45e5c525ff="Toshiba707"]Hetzelfde abonnement is ruim 16 euro duurder en ze hebben een datalimiet. Ik was van plan om, als ik adsl heb, de hele zaak 24/7 aan te hebben en een end weg te gaan d/l....[/quote:45e5c525ff]Ten eerste zal dat abonnement per januari 50% aan downloadsnelheid vooruit gaan en er is 100% zeker geen datalimiet op ADSL basic. Wel op Lite, maar dat is niet echt geschikt als je fatsoenlijk wilt downloaden ;)
Link naar reactie
Zonnet family gaat via een usb modem, niks geen netwerk kaart. In principe is het een hele mooie aanbieding, maar er zijn wat probs met aansluiten als ik het forum op zonnet zo bekijk, het zal wel een capaciteits probleem zijn, er zijn meer aanvragen dan dat ze zo snel kunnen verwerken. Ik zit er hard aan te denken om ook te bestellen. btw Demon internet heeft de zelfde aansluiting voor 39 euro p/m (ook versatel enzo)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...