Ga naar inhoud

Ik wilde dit toch even delen eigenlijk


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of ik dit hier wel zo mag posten moderators, maar in dat geval kan er altijd een slotje op, in onderstaande verhaal kan je misschien een beetje begrijpen waar het om gaat, mijn vraag is eigenlijk.. wat vinden jullie hiervan? en horen ze me niet gewoon het resterende geld terug te geven? (ik heb het email adres van delta-host niet compleet gegeven hier, en het verhaal begint natuurlijk onderaan) Goeiemorgen, Als je bedoeld met niet duidelijk dat ik vanaf mijn werk ook nog 2 mailtjes heb gestuurd is dat omdat ik vanaf mijn werk deze inbox niet kan benaderen (je hebt het over loet, maar die zie in niet in het adres erbij staan, heb je die apart een mailtje gestuurd?) Wat mij duidelijk is, is dat het verwijdert is, gedeleted zonder waarschuwing zo te zeggen, nou zal er in de kleine regeltjes staan dat ondanks dat jullie ongelimiteerde dataverkeer beloven, er geen misbruik van gemaakt van mag worden, en het is uiteraard niet bespreekbaar wanneer jullie iets misbruik vinden of niet en behouden jullie je het recht voor om in zon geval alles te verwijderen. Ik kan overal begrip voor vertonen, als het waar is dat er in enkele dagen 9.5 GIG dataverkeer is gebruikt wat zal het dan niet per maand zijn niet? dan zal ik toch moeten overwegen dat wanneer ik ruimte bij een andere host ga kopen dat ik geen POSTNUKE wat gemaakt is in PHP ga gebruiken (misschien heb je er nog nooit van gehoort maar dat werkt met een MySql Database) mijn site, het adres dan (niet in het byzonder de Domein naam want ik redirect de mensen) is erg bekent en populair onder de mensen die Chatten op MSN en IRC. Waar ik geen begrip op voor kan brengen is dat IRC Scripten die gemaakt zijn door mensen en kleine Chatprogrammaatjes die gebruikt worden om mee te chatten als illegaal worden beschouwd, het is freeware en gebruikt en gemaakt door chatters. En wat ik ook onredelijk vind is dat wanneer jullie wat verkopen er wordt gezegd dat dataverkeer ongelimiteerd is, nou begrijp ik best dat daar grenzen aanzitten, maar een grens van 10 GIG is gebruikelijk wanneer men je "ongelimiteerd" beloofd en ik had er ook volledig begrip voor opgetoont als jullie de site op de een of andere manier onbruikbaar hadden gemaakt met de waarschuwing dat boven de 10 GIG toch wel een gevaar voor de server met het verzoek daar wat aan te veranderen zonder alles te deleten met als excuus dat het allemaal "illegaal" is. Ik had dan van Postnuke afgestapt omdat ik weet dat wanneer je te veel connecties met de MySQL database hebt je veel bandbreedte gebruikt (veel bezoekers verkeer dus). Maargoed nu is het geheel onbruikbaar geworden, terwijl ik wel voor een jaar betaald heb.. Ik moet eerlijk zeggen ik vind het nogal een "ontactisch" antwoord wat ik hier heb gekregen.. dus nee, het is niet duidelijk waarom het als "illegaal" wordt beshouwd, en nee het is me niet duidelijk wat jullie van plan zijn met de rest van het geld wat ik al van te voren heb betaald voor het resterende jaar. groetjes, Martine ----- Original Message ----- From: *****@delta-host.com To: Webagent007 Sent: Wednesday, October 09, 2002 11:51 PM Subject: Re: www.webagent007.net loet zou jij hier ff op willen reageren ik denk dat ik op 1 of andere manier niet duidelijk genoeg ben geweest Thomas ----- Original Message ----- From: Webagent007 To: *****@delta-host.com Sent: Wednesday, October 09, 2002 7:22 PM Subject: Re: www.webagent007.net hoi, het is niet illegaal, ik heb geen illegale spullen erop staan, het zijn scripten voor IRC gemaakt door mensen (chatters, gebruikt om mee te chatten) en programmaatjes gemaakt in Visual Basic (ook door chatters om mee te chatten), er zit niks illegaals bij, als het een bandbreedte probleem is komt dat omdat het populair is onder de chatters, wat wordt er precies bedoeld met ongelimiteerde banbreedte als jullie je Gold account verkopen? 10 gig zal misschien het maximum zijn per maand en ik had POSTNUKE er op staan wat gemaakt is in PHP en de database MySQL verbruikt misschien veel omdat het druk bezocht is, maar ik had op zn minst een backup kunnen maken, nu ben ik alles kwijt.. bovendien heb ik voor een jaar betaald hoe zit dat? groetjes, Martine ----- Original Message ----- From: *****@delta-host.com To: Webagent007 Sent: Wednesday, October 09, 2002 5:40 PM Subject: Re: www.webagent007.net hoi Martine nee onze servers ligen niet plat! we hebben je van de server verwijderd wegens illegaal gebruik zie text hier onder The following site was found with illegal content. As per our terms of > service webagent007.net > the site and any subdomains has been deleted from our network. > > Any applicable files have been listed below. > This domains over the course of just a few days had used nearly over 9.5 > gb's of bandwidth all illegal in nature which caused the server to crash and > become severly unstable. After tracking down the problem, the large amount > of transfer which had to be deleted before the system could be properly > restarted took approximately 100 minutes of the deletion command running the > entire time. This site and all sub domains have been deleted and > permanently blocked from our network. > > I sincerely apologize for not making you aware first, but the state of the > network was in jeopardy > > > If you have any questions or concerns, let us know at once. ----- Original Message ----- From: Webagent007 To: *****@delta-host.com Sent: Wednesday, October 09, 2002 7:50 AM Subject: www.webagent007.net Kan het kloppen dat jullie plat liggen? groetjes, Martine
Link naar reactie
Als ik jou was zou ik eens wat gerichter communiceren. Je gebruikt lange zinnen, je taalgebruik is wollig en je gebruikt slechte argumenten. Al dat gedoe over PHPNuke of wat dan ook doet helemaal niet terzake, het gaat erom dat je teveel bandbreedte hebt gebruikt en zij denken dat je je account gebruikt voor illegale zaken. Verder ga je maar door over chatprogramma's die niet illegaal zijn terwijl ze het daar helemaal niet over hebben. Gebruik ook geen waarde-oordelen zoals een 'ontactisch antwoord' want dat doet ook helemaal niet terzake en verkleint alleen maar je kansen op succes. Beperk je tot feiten, lees goed wat ze zeggen en schrijf kort en bondig. Of ze je geld terug moeten geven hangt af van de voorwaarden van je abbonnement. Zoek de relevante voorwaarden over misbruik en het inhouden van geld op en publiceer ze hier. Alleen dan kan iemand er wat zinnigs over zeggen. Succes!
Link naar reactie
Nee, ik ook niet. Maar de site is dan ook half af. Wanneer je in zee gaat met een webhoster onderteken je iets. Daarop staat bijna altijd dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden. Die moet je dus ergens hebben liggen, of ze moeten ergens op hun site staan. Anders kun je ook niks illegaals doen. Vraag ze anders welk deel van jullie overeenkomst je hebt overtreden.
Link naar reactie
Inderdaad, dat bedrijf moet altijd algemene voorwaarden hebben waarmee je (dan wel impliciet) accoord gaat. Vaak moet je dat dan aanvinken dat je daarmee accoord gaat. Ik zou de voorwaarden aanvragen, ze mogeren dat nooit wijgeren. Die kunnen ze je dan thuis struren of iets dergelijks. In de voorwaarden staat alles expliciet, d.w.z. dat je er niet om heen kan. Kan dat wel, dan hebben ze weinig recht van spreken. Als er bijvoorbeeld staat dat jij verwijderd mag worden wanneer je de dienst te zwaar belast dan is dat impliciet. Want wanneer is een server overbelast? Als ie vastloopt of wanneer andere diensten worden belemmmerd? Bovendien vind ik de communicatie van de hostingprovider ook ondermaats 'nee, de servers liggen niet plat, kijk maar!'. Tjonge, niet erg zakelijk. Ik zou ze proberen te pakken met hun voorwaarden. Op hun site staat overigens misleidende informatie 'ongelimiteerd', niets is ongelimiteerd! Want wat is ongelimiteerd? 100 000 GB of 10000000000 TeraB? Een FUP is ook niet ongelimiteerd. Staat er echter in de voorwaarden dat die bindend zijn dan kan jij je niet verhalen op wat er op hun site staat. Denk je dat je een goede kans maakt, probeer het dan eerst zelf en schakel anders een bemiddelaar (consumentenorganisatie) in. Ze zullen waarschijnlijk wel de kop in het zand steken. En als ze trouwens RAID schijven gebruiken als mirror, hebben ze dan geen backup van jouw site? Zal wel he? Ik zou niet bij de pakken neer gaan zitten, aanpakken die lui die van alles beloven!
Link naar reactie
Altijd makkelijk, zo'n universiteitsnetwerk :D Wetboek van burgerrecht, boek 7, titel 1. [i:e23bdc0559] Koop en ruil [/i:e23bdc0559]. Als je er niet uit komt wil ik je wel helpen! Je moet wel zelf de mailtjes sturen natuurlijk, maar je kan wel dingen uit het Wetboek halen. Jammer dat ik m'n titel nog niet heb hihi, anders kon ik misschien wel een mailtje sturen, vaak helpt dat wel. De link van het Wetboek is van de TU Eindhoven: [url=http://www.win.tue.nl/~aeb/jura/Burgerlijk_Recht/Burgerlijk_wetboek/boek_7/titel_1.html] Wetboek [/url]. Succes! En als je hulp nodig hebt lees ik het hier wel dan he, je kan me ook je mail-adres ff geven, dat is misschien makkelijker.
Link naar reactie
Volgens mij heeft dat bedrijf geen poot om op te staan, de algemene voorwaarden link is gewoon dood en als je gaat bestellen krijg je ook al niets te zien. Dus als zij jou niet expliciet een kopie van die voorwaarden hebben opgestuurd of op een andere manier dat document overlegd hebben kan jij redelijkerwijs niet op de hoogte van hun voorwaarden zijn. Dus kan jij niet weten wat er onder "illegaal gebruik" verstaan wordt (aangezien chatten nu niet echt als illegaal aangemerkt is) en moet dat bedrijf jou weer online brengen. Doen ze dat niet niet breken [b:c6e58b7558]zij[/b:c6e58b7558] contractbreuk en kan jij je geld terug krijgen plus een soort van schadevergoeding. Goh, ik let soms wel eens op bij Informaticarecht geloof ik ;)
Link naar reactie
Juist Bill!! Ik heb ook al tevergeefs gezocht naar die voorwaarden. Heb ze al een mailtje gestuurd met het vriendelijke verzoek mij de voorwaarden te sturen. Ik erger me ook aan de taalfouten op hun site! Webpagina's moeten foutloos zijn! Maar ik heb al wel door dat het een erg onprofessioneel bedrijf is, gezien hun gebrekkige communicatie. We krijgen ze samen wel klein!!! Webagent stuur je me ff een prive bericht met je email-adres? Dan kan ik je het mailtje sturen wat ik ook aan hun heb gestuurd.
Link naar reactie
oke dan! [quote:c3513f410e] Geachte heer, mevrouw, Zou u mij een exemplaar van uw algemene (leverings)voorwaarden kunnen sturen voor uw hosting-diensten (in PDF-formaat)? Ik kan deze op uw site niet vinden. Ik lees dat u een 'ongelimiteerde' hoeveelheid dataverkeer belooft voor een Gold account, maar dat is natuurlijk onmogelijk. U hebt onlangs een gebruiker afgesloten, die u vervolgens middels een onbeholpen manier duidelijk maakt dat 'het niet om een storing gaat'. Ik vind dit erg onprofessioneel, net als de taalfouten op uw site. Daar zal ik uw onderneming natuurlijk niet op aanrekenen, maar wel als het gaat om het 'zomaar' afsluiten van klanten terwijl u suggereert dat uw diensten gebruik van deze aard toelaten. Ik ken de persoon in kwestie overigens persoonlijk niet, maar ik doe voor mijn studie onderzoek naar dit soort voorwaarden en ik vond uw manier van werken een erg treurige. Ik ben er stellig van overtuigd dat u, mits u in uw statuten anders vermeldt, in overtreding bent met het wetboek van Burgerrecht. Op verzoek zal ik u hierop wijzen. Ik hoop echter dat dit niet nodig is en u op een klantvriendelijke manier zult handelen. Ik zie uw voorwaarden graag tegemoet. Met vriendelijke groet, Jan Willem ***** [/quote:c3513f410e] Heb m'n achternaam maar ff weggelaten, leek me niet belangrijk. Vind het ook leuk om dit soort dingen uit te spelen! Ookal heb ik er niets mee te maken, ik weet nu al dat ze de zaken niet voor elkaar hebben. Ik doe helemaal geen rechten studie, maar we zijn wel bezig met het oprichten van een bedrijfje als project voor m'n studie en daar hoort ook octrooiaanvraag en het opstellen van algemene voorwaarden etc bij. Hihi ik doe eigenlijk elektrotechniek. Maar dat weten wij, zij niet.
Link naar reactie
Benstudent, ik vind dat je je bemoeit met dingen die je niets aangaan. Webagent heeft een conflict met haar host en daar ga jij nu tussen zitten omdat je het wel interessant vindt. Misschien schaad je haar zaak nu wel. Het zou wat anders zijn als je gewoon de algemene voorwaarden op zou vragen maar je verwijst expliciet naar haar probleem terwijl je haar helemaal niet om toestemming hebt gevraagd. Dat vind ik een slechte zaak. Als je wilt helpen, vraag dan eerst of ze daar wel behoefte aan heeft, zodat je iets gecoördineerder actie kunt ondernemen in plaats van een mailtje met allerlei beschuldigingen te sturen.
Link naar reactie
Arny, ik ga niet te veel in discussie via dit forum, maar wil wel ff op je reactie inhaken. Ik kan wel begrijpen dat je dat allemaal vindt, maar ik vind dat zo'n belachelijke manier van communicatie van 'nee hoor, onze servers liggen niet plat. kijk maar, we hebben je er gewoon afgegooid' vraagt om met de neus op de feiten te drukken. Ik kan me dus wel indenken dat je het niet vindt kloppen dat ik heb gereageerd, maar ik vind dat een bedrijf daarop aangesproken mag worden. Dat dat dan over de rug van iemand anders gaat is inderdaad ook niet netjes van mij. Maar hoor wel wat webagent vindt.
Link naar reactie
Ik moet hier toch ook nog even op reargeren, dit bedrijf is inderdaad een beetje (heel erg) fout bezig. Ze zijn veel te vaag met hun omschrijvingen en als ik de algemene voorwaarden lees weet ik eigenlijk nog niets. Webagent heb je eigenlijk een contract ondertekend? Hoe heb je betaald? Wist je vooraf wat unlimited inhoud?
Link naar reactie
  • 3 maanden later...
sorry voor het late antwoord, indertijd toen ik me aanmelde hadden ze een soort site "up" die officieel niet de bedoeling was te bezoeken en daar stonden voorwaarden in zoals "bij misbruik van bandbreedte hebben wij het recht on dit en dat..." wat bij hun onder misbruik valt is bijvoorbeeld "warez" of "mirror sites" maarja je kan natuurlijk van alles onder misbruik verstaan. Hoe ik aan die link ben gekomen (en het is allemaal wat lang geleden) is omdat ik hier heb gevraagd naar goeie (betaalde) hosten, en Bill gaf een link waar je kon zoeken op wat je wensen zijn, mijn wensen waren een beetje fatsoenlijk veel ruimte en erggggggg veel bandbreedte (PHP/ASP en MySQL support), er kwamen er enkele uit waaronder Delta Host, die link die daar naar voren kwam was de dus "niet officiele" link vertelde ze me later, maar uiteraard wilde ze wel met me in zee. [quote:a40f8f15db] Ik heb overleg gepleegd maar kan je hellaas niet aan een andere acount helpen er is zelfs even sprake geweest van schade vergoeding van jou kant,dit heb ik kunnen voorkomen. dus ben bang dat ik niet veel krediet meer over heb:( Met Vriendelijke Groet T.ahlers Support ----- Original Message ----- From: Webagent007 To: Webagent007 ; support@delta-host.com Cc: Fokke, Martine Sent: Saturday, October 12, 2002 2:16 PM Subject: Re: www.webagent007.net hallo negeren jullie me nou gewoon? ik heb nog steeds geen antwoord gehad!! hoe zit het met het geld wat ik voor het hele jaar betaald heb Thomas?? ----- Original Message ----- From: Webagent007 To: support@delta-host.com Cc: Fokke, Martine Sent: Thursday, October 10, 2002 7:25 AM Subject: Re: www.webagent007.net Goeiemorgen, Als je bedoeld met niet duidelijk dat ik vanaf mijn werk ook nog 2 mailtjes heb gestuurd is dat omdat ik vanaf mijn werk deze inbox niet kan benaderen (je hebt het over loet, maar die zie in niet in het adres erbij staan, heb je die apart een mailtje gestuurd?) Wat mij duidelijk is, is dat het verwijdert is, gedeleted zonder waarschuwing zo te zeggen, nou zal er in de kleine regeltjes staan dat ondanks dat jullie ongelimiteerde dataverkeer beloven, er geen misbruik van gemaakt van mag worden, en het is uiteraard niet bespreekbaar wanneer jullie iets misbruik vinden of niet en behouden jullie je het recht voor om in zon geval alles te verwijderen. Ik kan overal begrip voor vertonen, als het waar is dat er in enkele dagen 9.5 GIG dataverkeer is gebruikt wat zal het dan niet per maand zijn niet? dan zal ik toch moeten overwegen dat wanneer ik ruimte bij een andere host ga kopen dat ik geen POSTNUKE wat gemaakt is in PHP ga gebruiken (misschien heb je er nog nooit van gehoort maar dat werkt met een MySql Database) mijn site, het adres dan (niet in het byzonder de Domein naam want ik redirect de mensen) is erg bekent en populair onder de mensen die Chatten op MSN en IRC. Waar ik geen begrip op voor kan brengen is dat IRC Scripten die gemaakt zijn door mensen en kleine Chatprogrammaatjes die gebruikt worden om mee te chatten als illegaal worden beschouwd, het is freeware en gebruikt en gemaakt door chatters. En wat ik ook onredelijk vind is dat wanneer jullie wat verkopen er wordt gezegd dat dataverkeer ongelimiteerd is, nou begrijp ik best dat daar grenzen aanzitten, maar een grens van 10 GIG is gebruikelijk wanneer men je "ongelimiteerd" beloofd en ik had er ook volledig begrip voor opgetoont als jullie de site op de een of andere manier onbruikbaar hadden gemaakt met de waarschuwing dat boven de 10 GIG toch wel een gevaar voor de server met het verzoek daar wat aan te veranderen zonder alles te deleten met als excuus dat het allemaal "illegaal" is. Ik had dan van Postnuke afgestapt omdat ik weet dat wanneer je te veel connecties met de MySQL database hebt je veel bandbreedte gebruikt (veel bezoekers verkeer dus). Maargoed nu is het geheel onbruikbaar geworden, terwijl ik wel voor een jaar betaald heb.. Ik moet eerlijk zeggen ik vind het nogal een "ontactisch" antwoord wat ik hier heb gekregen.. dus nee, het is niet duidelijk waarom het als "illegaal" wordt beshouwd, en nee het is me niet duidelijk wat jullie van plan zijn met de rest van het geld wat ik al van te voren heb betaald voor het resterende jaar. groetjes, Martine ----- Original Message ----- From: support@delta-host.com To: Webagent007 Sent: Wednesday, October 09, 2002 11:51 PM Subject: Re: www.webagent007.net loet zou jij hier ff op willen reageren ik denk dat ik op 1 of andere manier niet duidelijk genoeg ben geweest Thomas ----- Original Message ----- From: Webagent007 To: support@delta-host.com Sent: Wednesday, October 09, 2002 7:22 PM Subject: Re: www.webagent007.net hoi, het is niet illegaal, ik heb geen illegale spullen erop staan, het zijn scripten voor IRC gemaakt door mensen (chatters, gebruikt om mee te chatten) en programmaatjes gemaakt in Visual Basic (ook door chatters om mee te chatten), er zit niks illegaals bij, als het een bandbreedte probleem is komt dat omdat het populair is onder de chatters, wat wordt er precies bedoeld met ongelimiteerde banbreedte als jullie je Gold account verkopen? 10 gig zal misschien het maximum zijn per maand en ik had POSTNUKE er op staan wat gemaakt is in PHP en de database MySQL verbruikt misschien veel omdat het druk bezocht is, maar ik had op zn minst een backup kunnen maken, nu ben ik alles kwijt.. bovendien heb ik voor een jaar betaald hoe zit dat? groetjes, Martine ----- Original Message ----- From: support@delta-host.com To: Webagent007 Sent: Wednesday, October 09, 2002 5:40 PM Subject: Re: www.webagent007.net hoi Martine nee onze servers ligen niet plat! we hebben je van de server verwijderd wegens illegaal gebruik zie text hier onder The following site was found with illegal content. As per our terms of > service webagent007.net > the site and any subdomains has been deleted from our network. > > Any applicable files have been listed below. > This domains over the course of just a few days had used nearly over 9.5 > gb's of bandwidth all illegal in nature which caused the server to crash and > become severly unstable. After tracking down the problem, the large amount > of transfer which had to be deleted before the system could be properly > restarted took approximately 100 minutes of the deletion command running the > entire time. This site and all sub domains have been deleted and > permanently blocked from our network. > > I sincerely apologize for not making you aware first, but the state of the > network was in jeopardy > > > If you have any questions or concerns, let us know at once. ----- Original Message ----- From: Webagent007 To: support@delta-host.com Sent: Wednesday, October 09, 2002 7:50 AM Subject: www.webagent007.net Kan het kloppen dat jullie plat liggen? groetjes, Martine [/quote:a40f8f15db] Ik heb overleg gepleegd maar kan je hellaas niet aan een andere acount helpen er is zelfs even sprake geweest van schade vergoeding van jou kant,dit heb ik kunnen voorkomen. dus ben bang dat ik niet veel krediet meer over heb:( ^^ dit was dus hun laatste respons, ik had geluk dat ik hun geen schade vergoeding hoefde te betalen HAHAHA!!! Afein, ik heb het maar laten zitten.. volgens mij is dit het risico wat je loopt als je online dit soort dingen doet, ik weet dat hun fout zijn en ik recht heb op mijn geld maar het is me al die rompslomp niet waard, maar hardtikke bedankt voor de moeite, dat waardeer ik echt, ik vind het absoluut geen probleem als mensen Delta Host gaan mailen om te vragen of ze wel helemaal goed bezig zijn :wink:
Link naar reactie
Hier is de correspondentie over de betaling en welk account ik had, misschien staat er te veel vertrouwelijke info in, in dat geval moeten de mods het maar ff weg editen. [quote:5610848fe8] Geweldig, ik heb het overgemaakt. groetjes, -----Original Message----- From: Webagent007 [mailto:***@planet.nl] Sent: dinsdag 13 augustus 2002 4:28 To: ***, Martine Subject: Fw: domein+hosting hoi Martine ik neem aan dat u ons adres moet invullen dat is G.T.Ahlers Zaaibak 44 9932ae Delfzijl want de locatie van de bank lijkt me niet relevant ten opzichte van het storten als dit wel zo blijkt te zijn dan is dit de locatie van de bank: Fortis Bank Singel 70 9934BX Delfzijl Met Vriendelijke Groet T.Ahlers Support ----- Original Message ----- From: Webagent007 To: support@delta-host.com Cc: ***@sociale-dienst.amsterdam.nl Sent: Monday, August 12, 2002 6:45 PM Subject: Re: domein+hosting Bedankt voor het snelle antwoord, maar ik kan het niet overmaken zonder jullie adres. Ik gebruik namenlijk Tele Banking en die doet een naam/adress check.. zonder adres krijg ik m terug. Wat is het adres van die Fortis bank? Fortis bank G.T.Ahlers 93 15 44 823 o.v.v. webagent007.net Alvast bedankt, Martine ----- Original Message ----- From: support@delta-host.com To: Webagent007 Cc: ***@sociale-dienst.amsterdam.nl Sent: Monday, August 12, 2002 6:56 AM Subject: Re: domein+hosting Hoi Martine het Registreren van een domein naam is € 20,- de gold account is € 12,10 per maand of € 121,- per jaar u zou dus moeten betalen 1 malig € 32,10 + iedere maand € 12,10 of per jaar € 141,- met Vriendelijke Groet T.Ahlers Support ----- Original Message ----- From: Webagent007 To: support@delta-host.com Cc: ***, Martine Sent: Monday, August 12, 2002 4:47 AM Subject: Re: domein+hosting Ik zou graag een Gold account willen, en zouden jullie dan behalve naar ***@planet.nl ook naar ****@sociale-dienst.amsterdam.nl een mailtje kunnen sturen wat het kost om een Gold account te nemen? dan kan ik het nl vandaag nog storten als ik snel atwoord krijg. Dus eigenlijk de totale kosten van het registreren van de domein naam en de kosten van een Gold account. deze dus: GOLD ACCOUNT Ongelimiteerde Diskruimte Ongelimiteerd data verkeer Ongelimiteerde Email accounts Ongelimiteerde Aliases Ongelimiteerde Autoresponders 24 Huur FTP toegang 99.9% Uptime Garantie 30 Dagen Geld Terug Garantie Dagelijkse Backups Plesk client control paneel Microsoft FrontPage Extensions Apache Web Server SSL ondersteuning Webmail ingebouwd! CGI ondersteuning POP/IMAP Server ondersteuning PHP ondersteuning MySQL ondersteuning Perl ondersteuning Jserv(Java Servlets) ondersteuning Custom Nameservers (optie) GEEN SETUP KOSTEN!! Prijs per maand: € 12,10 ----- Original Message ----- From: support@delta-host.com To: ***@planet.nl Sent: Sunday, August 11, 2002 4:20 PM Subject: domein+hosting Hallo Martin We hebben zojuist u aanvraag formulier binnen gekregen voor u domein naam hier in heeft u aangegeven dat u er ook ruimte aan wilt koppelen hellaas bevat onze site nog erg veel fouten (er is een nieuwe in ontwikkeling) graag wil ik van u weten welke account u zou willen: Light Standaard Gold U mag het volledige Bedrag storten op Fortis bank G.T.Ahlers 93 15 44 823 o.v.v. webagent007.net Met Vriendelijke Groet T.Ahlers Support [/quote:5610848fe8] [quote:5610848fe8]hellaas bevat onze site nog erg veel fouten (er is een nieuwe in ontwikkeling)[/quote:5610848fe8] dat was er dus bijverteld
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...