Ga naar inhoud

Goedkoopste hosting gezocht!!!!


anoniem

Aanbevolen berichten

Graag gedaan. Ik wil je er graag ook nog even op wijzen je niet blind te staren op de "persoonlijke ervaringen" op webhosters. Die zijn immers gemakkelijk te verpesten en het gebeurt ook nogal eens. Bedrijfjes die elkaar in diskrediet brengen ed. Wat Vevida aangaat nog even het volgende. Ik ben daar momenteel niet 100% tevreden over. Uptime en FTP zijn goed (lekker snel qua FTP). Maar de afgelopen tijd hebben ze wat problemen gehad met hun mailserver (mailvertragingen vooral). En laat ik die nu net vooral gebruiken :-? Maar als het goed is gaat daar vandaag een einde aan komen, want er gaat een nieuwe mailserver geinstalleerd worden. Bovendien moet ik zeggen dat ik het Windows verhaal van Vevida niet optimaal vindt. Had in het verleden UNIX/Apache en dat beviel stukken beter. Maar goed, dat ligt ook vooral aan of je ASP/Access of PHP/MySQL gebruikt.
Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Ik zit er ook aan te denken om mijn host bij basm.be te laten draaien, ze reageerden bij mij wel snel en professioneel. Ik heb nog niets besloten, kw8 eerst de reacties af! :P Het is voor mij erg fijn dat ik onbp. dataverkeer heb, want dat is in ieder geval meer dan 10GB! 'n .NL-domein kon ik er trouwens ook gewoon bijkrijgen ipv .be.. Ook is er 'n goort aantal sites dat ze hosten dus het lijkt me sterk dat ze slecht zijn en de servers staan in nederland, ook al 'n pluspuntje..! Greetzz, Roel
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...