Ga naar inhoud

Freeagent werkt niet: 480 fout


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Vandaag een nieuwsbriefemail van HCCnet gehad, met daarin o.a. een uitleg over nieuwsgroepen. Daarin wordt uitgelegd hoe nieuwsgroepen werken aan de hand van het programma Freeagent. Ik denk dat ga ik eens proberen. Ik vul in: bij newsserver news.hccnet.nl, bij mail mail.hccnet.nl(ik heb overigens chello) en mijn emailadres van de HCC. Dan zou het programma een complete lijst met nieuwsgroepen moeten ophalen, maar helaas..... ik krijg de melding: Sorry! An online error occurred When: retrieving complete list of groups reason: Error reported by server: 480 Authentication required for command. Uit de help maak ik op dat ik een of andere toegangscode nodig, maar daar wordt in de uitleg niets overgezegd bij HCC. Ik heb nog geprobeerd de mailserver van chello er in te zetten, maar het werkt niet. Wat is hier aan de hand? Die cursus over newsgroepen staat hier: http://www.hccnet.nl/kennis/cursussen/inhoudcursus.cfm?cursus=81
Link naar reactie
[quote:6c58fa0f8b="Supervisor_NL_"]Vaak zijn nieuwsserver's gebonden aan je inbelverbinding. Als je nu eens inbelt met hcc net en het dan nog een keer probeerd, krijg je dan nog hetzelfde?[/quote:6c58fa0f8b] Ik zou niet eens meer weten hoe dat gaat. Heb al een paar jaar kabel en om nu met zo'n modem te gaan inbellen om te internetten. Ik denk dat je wel gelijk hebt. Dan gaat het voor mij over, dan zoek ik wel een andere manier. Bedankt voor je antwoord.
Link naar reactie
[quote:6a7570ca02="BrigitteW"]Niet nodig, Supervisor_NL heeft gelijk, HCC heeft de nieuwsservers afgeschermd van iedereen die niet via HCC inbelt. Overigens heeft Chello ook een nieuwsserver. Enorm brak, dat wel, maar tekstberichten zouden toch goed door moeten komen.[/quote:6a7570ca02] Je hebt helemaal gelijk. Ik heb de newsserver van Chello ingevuld bij Freeagent en nu werkt het wel. Hadden ze beter meteen bovenaan die cursus kunnen vermelden: werkt alleen als je inbelt via hccnet, dan was ik er niet eens aan begonnen. Bedankt voor je reaktie. Ik kan nu toch experimenteren met Freeagent.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...