Ga naar inhoud

Geen email versturen op internet


anoniem

Aanbevolen berichten

wie kan mij helpen om mijn instellingen te wijzigen ? Als ik op Internet een een Email adres aanklik, weigert mijn computer om verbinding te maken. Het volgende bericht verschijnt: U heeft geen Email koppeling voor Internet geínstalleerd. Ik heb gebrobeerd om via optie's en Programma's Outlook expres in te voeren bij Email, maar daar krijg ik alleen maar een blauwe balk. Ik heb Window's XP Is er iemand die mij zou willen helpen. Alvast bedankt, Kees1. :-?
Link naar reactie
[quote:7074e1dff1="Kees1"]Als ik op Internet een een Email adres aanklik, weigert mijn computer om verbinding te maken. Het volgende bericht verschijnt: U heeft geen Email koppeling voor Internet geínstalleerd. [/quote:7074e1dff1]Verlies je verbinding met het internet zodra je een email link aanklikt of start je emailprogramma niet automatisch op? Snap niet helemaal wat je bedoeld!
Link naar reactie
eerst maar even een simpele oplossing proberen: start> uitvoeren type [i:b8704f8d11]Regsvr32 urlmon.dll[/i:b8704f8d11] druk op Enter gelukt? hmmzzz... XP... dan heb je zeker geen uitvoeren? open even een "command" promt en type: [i:b8704f8d11]CD /D %SystemRoot%\System32[/i:b8704f8d11] als dat niet lukt kijk dan eens naar: Windows Explorer> beeld> map opties> bestands typen> URL:MailTo Protocol bewerken> bewerken> Dan moet daar staan: [i:b8704f8d11] "C:\Program Files\Outlook Express\MSIMN.EXE" /mailurl:%1[/i:b8704f8d11] t.
Link naar reactie
Jongens in ieder geval alvast bedankt voor jullie reactie's, maar ik zal het iets beter proberen uit te leggen; Als ik op Internet ben en een webpagina bezoek,en daar staat een koppeling naar een Emailadres, dan geeft mijn computer dat bericht. Mijn Email werkt verder perfekt Het vreemde is alleen, ga ik naar; extra / internetoptie,s / programma's, dan staat er bij email niets, en kan ik ook niets invullen, er verschijnt alleen maar een blauwe balk. Ik denk dat er in het vak, achter email het woord outlookexpres moet staan, maar hoe krijg ik dat voor elkaar ?[quote:4ff46a1ebc="teacher"]eerst maar even een simpele oplossing proberen: start> uitvoeren type [i:4ff46a1ebc]Regsvr32 urlmon.dll[/i:4ff46a1ebc] druk op Enter gelukt? hmmzzz... XP... dan heb je zeker geen uitvoeren? open even een "command" promt en type: [i:4ff46a1ebc]CD /D %SystemRoot%\System32[/i:4ff46a1ebc] als dat niet lukt kijk dan eens naar: Windows Explorer> beeld> map opties> bestands typen> URL:MailTo Protocol bewerken> bewerken> Dan moet daar staan: [i:4ff46a1ebc] "C:\Program Files\Outlook Express\MSIMN.EXE" /mailurl:%1[/i:4ff46a1ebc] t.[/quote:4ff46a1ebc][quote:4ff46a1ebc][/quote:4ff46a1ebc]
Link naar reactie
:D Jongens allemaal bedankt Ik ben een paar dagen weggeweest, en heb bij terugkomst besloten XP opnieuw te installeren, en met succes. Het probleem is verholpen, want nu staat achter EMAIL wel OUTLOOK EXPRESS. Dus het zal wel een foutje bij de installatie geweest zijn. In ieder geval bedankt voor jullie hulp. Groetjes Kees1.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...