Ga naar inhoud

Automatisch mail beantwoorden


anoniem

Aanbevolen berichten

In outlook Express 6.0 vindt je onder Extra (menubalk) de optie Berichtregels - E-mail. Dan krijg je een venster te zien waarin je kan instellen wat er moet gebeuren. In het bovenste vak vul je in voor welke berichten de regel geldt. Als je wilt dat alle berichten beantwoord worden, kies dan ook alle berichten. In het tweede vak kies je beantwoorden berichten. In het derde vak klik je op de snelkoppeling om je bericht aan te maken. Ik denk dat je hiermee wel vooruit kan. Ik weet dat de optie ook zit in Outlook 2000, maar niet precies waar.
Link naar reactie
[quote:2f0a97c4e4="HermanH"]In outlook Express 6.0 vindt je onder Extra (menubalk) de optie Berichtregels - E-mail. Dan krijg je een venster te zien waarin je kan instellen wat er moet gebeuren. In het bovenste vak vul je in voor welke berichten de regel geldt. Als je wilt dat alle berichten beantwoord worden, kies dan ook alle berichten. In het tweede vak kies je beantwoorden berichten. In het derde vak klik je op de snelkoppeling om je bericht aan te maken. Ik denk dat je hiermee wel vooruit kan. Ik weet dat de optie ook zit in Outlook 2000, maar niet precies waar.[/quote:2f0a97c4e4] Hartstikke bedankt, heb het gevonden in Outlook Express!!!!!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...