Ga naar inhoud

probleem met meerdere mailboxen


anoniem

Aanbevolen berichten

Planet biedt de mogelijkheid om naast je eigen mailbox extra mailboxen aan te maken, elk weer met 1 of meerdere aliassen. Ik heb 3 extra mailboxen en per mailbox 1 extra alias aangemaakt. Het lukt mij echter niet om deze mailboxen in afzonderlijke mailprogramma's (outlook, outlook express en pegasusmail) gescheiden van elkaar te laten werken. Binnen de verschillende mailprogramma's heb ik 1 account voor 1 mailbox aangemaakt. Soms werkt verzenden van een mail goed, soms het ontvangen. Weet iemand hoe dit wel zou kunnen werken? Ik verstuur mijn mail via een LAN met meerdere PC's met Mxstream via een router. Met vriendelijke groet Rien Struijk
Link naar reactie
Dus dan heb je volgens mij maar 1 mailbox. Daarom is het ook niet mogelijk om deze mails in aparte programma's te laten downloaden. Je download ze dan simpelweg allemaal. Je kan bijvoorbeeld wel in Outlook deze mails zo indelen dat ze in aparte mappen komen te staan. Dus sorteren op geadresseerde.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...