Ga naar inhoud

browser troubles met ADSL van planet internet


anoniem

Aanbevolen berichten

hallo allemaal, ik heb een probleem die zich om de +/- 3maanden voordoet... dan kan ik namelijk niet surfen! Dus webpagina's kan ik dan niet bezoeken--> dit is heel irritant, want je bent wel online maar kan niet het internet op. Het enige wat mogelijk is dat je kan chatten op msn. Ik vind dit een raar probleem en denk dat ik hier niet veel aan kan doen... zal wel aan planet internet liggen! Hebben hier meer mensen last van? Ik hoor graag alle reacties! Alvast bedankt, Anthony
Link naar reactie
Misschien kun je wachten tot de startpagina is geladen. Dan staat er kan de server niet vinden of zoiets en dan klik je op netwerkinstellingen detecteren. Bij mij helpt dit meestal wel. Als dat bij mij niet werkt dan reset ik de hele modem, door een pen aan de achterkant in een klein gaatje te doen. Misschien dat dat helpt. Ik weet niet of dit voor jou ook geld, maar ik moet niet dat mxshome runnen, want dan doet het internet het niet. Ik hoef de modem alleen te resetten en dan werkt het weer.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...