Ga naar inhoud

Port5.com


anoniem

Aanbevolen berichten

Voor de site van de schaakvereniging waar ik lid van ben, gebruik ik de webruimte van Port5.com (onderdeel van portland.co.uk). Het loopt niet echt geweldig, want af en toe is de server down en de helft van de tijd doet MySQL het niet, maar het biedt MySQL gratis aan en dat maakt veel goed. Ik gebruik op de site dus heel vaak PHP-scriptjes gecombineerd met MySQL. Het is dus al een tijdje geleden dat ik het nodig vond om met WS_FTP in te loggen en tot mijn stomme verbazing lukt me dat ook helemaal niet meer :x Dit terwijl ik niets aan de account heb veranderd, en de MySQL-database dezelfde gebruikersnaam en wachtwoord gebruikt en gewoon werkt. Port5 reageerde niet op mijn e-mailtjes (had ik ook niet verwacht). Omdat ik van e-mailadres ben veranderd, dacht ik dat Port5 misschien een e-mailtje naar al haar gebruikers heeft gestuurd over wijzigingen. Dus heeft iemand die ook Port5 gebruikt, een meeltje van Port5 ontvangen waarin de inloginstructies zijn veranderd? Alle hulp is welkom, want de website staat op het postpapier van de vereniging en ik moet de site dus wel kunnen updaten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...