Ga naar inhoud

Overname domijnnaam


anoniem

Aanbevolen berichten

Kunt u mij vertellen hoe je te werk gaat bij overname van een domijnnaam? Ik heb tot nu toe een mondelinge afspraak met iemand van een internetbedrijfje wiens domijnnaam ik koop, hij stuurt mij de formulieren toe, en dan?... Waar moeten die formulieren naartoe? Is er nog een derde partij?, Hoe zit het met hosting? (ik zit nu bij upc 10 MB en angelfire gratis). Are YOU experienced?
Link naar reactie
[quote:47c8a55b87="Monkyman"]Kunt u mij vertellen hoe je te werk gaat bij overname van een domijnnaam? Ik heb tot nu toe een mondelinge afspraak met iemand van een internetbedrijfje wiens domijnnaam ik koop, hij stuurt mij de formulieren toe, en dan?... Waar moeten die formulieren naartoe? Is er nog een derde partij?, Hoe zit het met hosting? (ik zit nu bij upc 10 MB en angelfire gratis). Are YOU experienced?[/quote:47c8a55b87] De domeinnaam moet nu aan een ander IP nummer worden gekoppeld. Dit moet via de registrar. Vraag bij degene van wie je de domei/ijnnaam koopt of hij zijn IP nummer wil veranderen in die van jou. Daarna kan je alle rechten en eigendomsrechten e.d. omzetten, maar dan loopt het domei/ijn in ieder geval al!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...