Ga naar inhoud

free webhosting


anoniem

Aanbevolen berichten

ik heb het al eens gevraagd, maar mijn eisen zijn nu wat minder hoog.. ik weet dat ik miljoenen mogenlijkheden krijg als ik op google ga zoeken.. maar is er hier iemand die een site KENT of website heeft die geen bandbreedte limiet heeft, en eventueel geen upload limiet? (is niet echt erg als het niet zoveel ruimte is, advertenties maakt me ook niet uit) heeft iemand ervaring met de 20 mb ruimte die je van het zonnet account krijgt? (bandlimiet, upload limiet, advertenties enzz. ik weet dat je via hun moet inbellen om op hun ftp te komen, maar meer weet ik niet :( ) thankss sorry dat ik m perongeluk twee keer gepost heb.. ik heb rechten om te bewerken, maar niet om te verwijderen
Link naar reactie
[quote:f46f096e82="webagent"]ik heb het al eens gevraagd, maar mijn eisen zijn nu wat minder hoog.. ik weet dat ik miljoenen mogenlijkheden krijg als ik op google ga zoeken.. maar is er hier iemand die een site KENT of website heeft die geen bandbreedte limiet heeft, en eventueel geen upload limiet? (is niet echt erg als het niet zoveel ruimte is, advertenties maakt me ook niet uit) heeft iemand ervaring met de 20 mb ruimte die je van het zonnet account krijgt? (bandlimiet, upload limiet, advertenties enzz. ik weet dat je via hun moet inbellen om op hun ftp te komen, maar meer weet ik niet :( ) thankss sorry dat ik m perongeluk twee keer gepost heb.. ik heb rechten om te bewerken, maar niet om te verwijderen[/quote:f46f096e82] Als ik het goed begrijp wil je dus onbeperkte bandbreedte? Wat je met upload limiet bedoelt weet ik niet, maar geloof me: iedereen met een website wil onbeperkte bandbreedte. Die van jou is echter nog leuker! Jij wil het gratis. :mrgreen: Probeer het eens bij www.internetten.nl Wie weet dat je daar vindt wat je zoekt. Laat het mij dan wel even weten!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...