Ga naar inhoud

MSN-chat


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb steeds problemen om in de chatboxen van MSN te komen. Ik heb al 10-tallen malen chat 4.01 verwijderd, (op advies van MSN) de pc opnieuw opgestard, chat opnieuw gedownload (gaat dan automatisch) en dan doet ie het wel weer even. De volgende keer weer hetzelfde probleem Weet iemand een oplossing?
Link naar reactie
ja.. er zit een key in je cookies, die het javascript can MSN laat denken dat je Chat Control 41 al geinstalleerd hebt, beste wat je kan doen is behalve je chatcontrol uit downloaded internet files verwijderen OOK JE COOKIES te deleten. opnieuw verbinding maken met MSN en je zal geprompt worden voor download.. er zijn nog enkele andere mogenlijkheden nl.. in C:/WINDOWS/SYSTEM komt een ocx te staan, genaamd: MSNCHAT41.ocx die kan je handmatig registreren door: regvs32 C:\windows\system\msnchat41.ocx in start/run te droppen (misschien heb ik een typfoutje gemaakt, maar als het pad goed is, zie je succesfull) groet,
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...