Ga naar inhoud

Outlook express als prgramma voor internet


anoniem

Aanbevolen berichten

Weet iemand hoe ik Outlook Express als e-mail programma kan aansturen binnen internet (Explorer 5).Hij staat nu op Outlook maar dat is een misser! (extra - opties - programma's) Bij Nieuwsgroepen staat wel Outlook Express maar ik heb geen idee hoe dat daar komt. Met dank voor je antwoord. Groeten, Myra
Link naar reactie
Hoeft niet. Zo registreer je OE als de standaard email client: Sluit IE en OE af. Kopiëer het volgende regeltje: [b:e6a1a89ea2]"C:\Program Files\Outlook Express\msimn.exe" /reg[/b:e6a1a89ea2] (INCLUSIEF de aanhalingstekens en de /reg) Sluit nu Outlook Express en Internet Explorer af. Ga nu naar Start/uitvoeren, en plak de regel in het boxje. Klik vervolgens op OK. Succes, Ton
Link naar reactie
Het werkt helemaal zoals het moet. Dat had ik nooit kunnen bedenken. Bedankt Ton. Nog een vraagje. Hoe zit dat met die andere onderdelen binnen het tabblad PROGRAMMA'S (HTML-editor, nieuwsgroepen, internetgesprekken enz.) Waar komen die vandaan (statusregels?) om te kunnen selecteren? Groeten, Myra
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...