Ga naar inhoud

E-mail adres komt meerdere malen voor?


anoniem

Aanbevolen berichten

Dat lijkt me onmogelijk. Want email-adressen worden bij een bepaalde aanbieder (provider, bedrijf, instelling, enz.) aangemaakt en die zijn allemaal uniek. Dus het lijkt me eerder dat iemand een typefout in het adres gemaakt heeft als je email ontvangt die voor iemand anders bedoeld is. Of het is spam :(
Link naar reactie
Lijkt me gezien het mailadres niet waarschijnlijk. En het is geen spam, er is duidelijk een mail naar iemand gestuurd met een 'normale' inhoud. Echter het heeft niets met deze persoon te maken. Het slaat echt drie keer nergens op. Het lijkt er dus het meest op dat het voor iemand bedoeld is. Zou iemand achter het wachtwoord zijn gekomen en dit adres ook gebruiken? Maar dan ga je dat toch niet voor persoonlijke mail gebruiken?
Link naar reactie
[quote:0d1eaa31b3="Sellis"]Tja, dat had ik ook al bedacht, maar meestal komt de mail aan bij die Kennis van mij. [/quote:0d1eaa31b3] Ik bedoel niet naar dat adres wat dubbel zo zijn, maar naar de afzender van zo'n e-mail die verkeerd aankomt bij jullie. Stuur daar eens een e-mail heen...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...