Ga naar inhoud

MSM Messenger


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik wil de lijst van e-mail adressen opschonen die ik krijg als ik aan wil melden bij de MSN messenger. Doordat er verschillende andere personen op mijn PC hebben zitten chatten is de aanmeldingslijst vervuild. Messenger geheel deleten en weer opnieuw installeren werkt niet; kom ook geen verwijzingen in het register tegen. Wie kan mij helpen? Ik gebruik versie 4.6 onder Windows XP pro.
Link naar reactie
Volgens mij worden die namen in het register opgeslagen. Open het register en zoek eens op de namen die in de aanmeldlijst staan. Vind je niks? Probeer dan eens in de verkenner en ga zoeken op bestanden waar die namen in voorkomen. Dus niets als bestandsnaam, maar als tekst in het bestand.
Link naar reactie
[quote:9bbb5cd398="RvK"]Dus dat is niet de oplossing. Of doe ik iets verkeerd?[/quote:9bbb5cd398] Ik zat op school net toen ik dat postte. Daar is geen MSN en dus was het ook een gokje van me. Ik kan hier idd in het register en de verkenner zo snel ook niks vinden. Ik bedacht me later ook ineens dat XP die gegevens opslaat bij de accountgegevens. Bij configuratiescherm\Gebruikersaccounts kies je een account om te wijzigen. Dan staat als laatste in het lijstje "Mijn .NET Passpoort wijzigen" Maar dit kan natuurlijk weer alleen voor je eigen account.. De rest zal wel gecodeerd staan opgeslagen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...