Ga naar inhoud

Vraagje over Chello, en het FUCK UPC programma...


anoniem

Aanbevolen berichten

Ben ik de enige die zo´n trage verbinding de laatste paar dagen heb met Chello regio Flevoland of zijn er meerdere mensen die hier last van hebben. Of hebben mijn "aardige" buren het vervolg op het F.U.C.K UPC programma gebruikt? Ik las vanochtend in de krant dat er een vervolg is op programma, heeft iemand dit of weet waar ik dit kan krijgen? Ik wil gewoon een snellere verbinding. DSL is hier nog niet beschikbaar dus ik moet het gewoon doen met kabel en een Pentium 3. Ik ben nog niet zo thuis in computerland dus als iemand suggesties heeft, laat het horen... Bedankt!
Link naar reactie
Met een Pentium 3 heb je toch niet direct een echt antieke computer... Ik zit nu ff achter een P200 en Chello en dat gaat snel hoor. UPC heeft wel vaker slechtere dagen. Dus niet meteen de buren beschuldigen :grin: Wat is dat trouwens voor een proggie? Ik heb er wel eens over gehoord, maar dat was voor ik zelf Chello kreeg en ik heb er toen verder niet naar gekeken... _________________ © Sjoerd Boerhout. Niets uit deze post mag gereproduceerd worden zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van de auteur. Aan dit bericht kan geen enkel recht worden ontleend. Typ- en Zetfouten voorbehouden... [ Dit bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-05-15 18:03 ]
Link naar reactie
Het enige wat je 'legaal' kunt doen is je eigen computer zo optimaal mogelijk instellen. Daar stond laatst een heel stuk over in de C!T. Weet zo snel ff niet meer welke... Maar nog niet zo heel lang geleden. Dit jaar nog dacht ik. _________________ © Sjoerd Boerhout. Niets uit deze post mag gereproduceerd worden zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van de auteur. Aan dit bericht kan geen enkel recht worden ontleend. Typ- en Zetfouten voorbehouden... [ Dit bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-05-15 21:23 ]
Link naar reactie
[quote:63b1b1a8f2] Op 15-05-2002 21:27 schreef Edge26: Ja en deze leek hier weet dat al helemaal niet. Weet iemand het wel en kan diegene dat DUIDELIJK uitleggen. [/quote:63b1b1a8f2] Lees de C!T en als je hem niet hebt meld je het ff en vertel ik het je hier. [quote:63b1b1a8f2] trouwens hoe zit dat met die Microsoft logica => op start drukken om af te sluiten?? [/quote:63b1b1a8f2] Wat heeft dat hiermee te maken?? :???: _________________ © Sjoerd Boerhout. Niets uit deze post mag gereproduceerd worden zonder uitdrukkelijke schriftelijke toestemming van de auteur. Aan dit bericht kan geen enkel recht worden ontleend. Typ- en Zetfouten voorbehouden... [ Dit bericht is bewerkt door: Sjoerd Boerhout op 2002-05-15 21:38 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...