Ga naar inhoud

knop Mailto opent IE?


anoniem

Aanbevolen berichten

Nope, truukjes uitgevoerd, nog steeds zelfde probleem. Maar dat komt misschien ook omdat als ik opstart (of opnieuw opstart) ik dit altijd twee keer moet doen. Na de eerste opstart krijg ik altijd een foutmelding van Registercontrole en moet ik ok klikken en opnieuw opstarten. Windows (98 SE, trouwens) gaat dan een reservekopie terugzetten en dan gaat het goed. Ik was hier (hoe iri dan ook)al zo aan gewend.
Link naar reactie
tijd voor regclean denk ik.. maar heb je ook service pack 2? t. edit: download anders eens een andere Email Client. ik ben erg tevreden met "the bat". _________________ [url=http://www.oncpd.nl/ct/ctregels.htm]nieuw op dit forum?[/url] [i:15c91ab2de][b:15c91ab2de]phpBB[/b:15c91ab2de] : Critical Error[/i:15c91ab2de] [ Dit bericht is bewerkt door: teacher op 2002-05-12 01:16 ]
Link naar reactie
Reg-clean? service pack 2? Zegt me niks. Ik ben een beginner-beginner ofzo. Heb wel ondertussen op een ander hoofdstuk van dit forum een andere vraag geplaatst die te maken heeft met Format. Ik durf nog niet zo goed dat te doen, wil goed voorbereid zijn op what-happens-then. Maar al wel bedankt t. :smile:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...