Ga naar inhoud

Cistron, Xs4all en Zonnet gebruikers


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd hoe het met de service staat van de genoemde ADSL - providers: - Nieuwsgroepen: Heb je via deze providers toegang tot de meest genoemde groepen va FTD? Welke wel/niet? - Downloadlimiet: Xs4all gebruikt een fair-use policy. Cistron bij het basis abbo en Zonnet bij Breedbandplus een limiet van 10 GB. Wat gebeurd er als je er overheen gaat en wat is fair-use in xs4all termen? Enige ervaringen? Thxs alvast, WookieR
Link naar reactie
Ik heb sinds 4 dagen ADSL bij XS4ALL. Tot nog toe geen slechte ervaring. Standaard software, MAIL boxen vindt ik gaaf, handig voor de gezinsleden Van vrienden en collega's niets dan goed over xs4all. Enige wat ik gek vindt: de software server is moeilijk te bereiken. Mijn korte ervaring met Planet is een hele slechte : lokken met een korting voor ADSL, vervolgens de aanvraag cancellen en mxstream de schuld geven. En opnieuw aanmelden, geen korting. Ben toen dus naar xs4all gegeaan [ Dit bericht is bewerkt door: Bosje op 2002-04-01 21:18 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...