Ga naar inhoud

Kan e-mail ook op mail-server van provider blijven?


anoniem

Aanbevolen berichten

Kan e-mail ook op mail-server van provider blijven? Zodat als ik mijn computer opnieuw installeer mijn e-mails niet kwijt ben. Ik weet dat als je de map "application data" backupt dat je later je mails kunt terugzetten. Maar dat is niet wat ik wil. Ik wil gewoon dat de mails op de server van de provider blijft. Ik verander zo nu en dan weleens van OS vandaar.. Ik heb Euronet ADSL 512/64. En ik gebruik Outlook Express.
Link naar reactie
[quote:3e1f02da94] Op 24-03-2002 17:54, schreef victorhopman: Gebruik MailWasher! Veilig tegen spam en virussen en je kan mailtjes bekijken rechtstreeks op de server. Zie de website van [url=http://www.mailwasher.net]MailWasher[/url] voor meer informatie. Succes! Groet Victor. [/quote:3e1f02da94] MailWasher is meer bedoeld als aanvulling op Outlook lijkt mij. Niet echt handig om daar mee te gaan mailen.
Link naar reactie
[quote:a3b16a465f] Op 24-03-2002 17:28, schreef Freaker: [quote:a3b16a465f] Op 18-03-2002 11:34, schreef zrski: Dat kan wel, in b.v. outlook express kan je instellen "leave messages on server" dit is onder "advanced" volgens mij. [/quote:a3b16a465f] Ik krijg deze funktie maar niet gevonden in OutlookExp. 6 ???????? [/quote:a3b16a465f] Extra -> Accounts -> Mail -> Provider -> Eigenschappen -> Geavanceerd -> Vinkje bij "kopie achterlaten op server"
Link naar reactie
Waarom gebruik je anders geen cross platform mailclient? Wellicht kun je dan je gebackup-te post heen en weer zeulen tussen de verschillende OS-en. Neem nou de Mozilla browser met ingebouwde client. Of Opera met ingebouwde mailclient. Er zijn vast nog wel andere apps te verzinnen. Dat verhelpt iig de 2 MB limiet in je externe mailbox.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...