Ga naar inhoud

Netmeeting.(icm w2k & firewall)


anoniem

Aanbevolen berichten

Ok ik heb een vraag, en daar gaan we.(heb je ff?) Een tijdje geleden stelde ik een vraag w.b.t. w2k pro i.c.m. netmeeting en zone alarm. Wat ik begrepen heb uit de reacties, en andere topics, is....dat die combi niet de beste was. Ok, dat kan, dus norton internet security geinstalleerd, maar ik had de versie nav2002 al, lijkt me geen probleem. Dit alles werd netjes, met NIS/2002 geintergreerd. Ik had in een eerder antwoord, een paar poorten gekregen die je zou kunnen proberen, maar het gekke is de ene keer wel lukt het, en de andere keer niet.(TCP/UDP,389,522,1503,1720,1731) En de vuurmuur, die is verder goed geconfigureerd is, werkt verder goed. Ik hoef alleen maar te kijken naar meerdere securety check's. Mijn pc raakt na een gelukt gesprek tenminste niet meer over de zeik. Dit gebeurd niet meer, het maakt niet uit wie ophangt, ik kan weer naar de volgende. O ja, als ik verbinding heb met iemand, dan kijk ik even naar de eigenschappen van mij. Soms komt het voor, dat al mijn hardware werkt, en het volgende, zegt ie, "geen hardware gedetecteerd". Vreemd toch. Misschien is dit een vreemd verhaal. Maar!!!!!, ik waardeer jullie seriueze inbreng.(dus niet PLOF mobo PLOF), van een eerdere ................. (Wat trouwens binnen 3 dagen ok was) Vraag 1: Alle Norton producten opnieuw installeren? Vraag 2: Netmeeting opnieuw(maar hoe?) Vraag 3: Zinnige ideeén. Dit is misschien een lang verhaal, maar ik had verleden week een voeding die klapte. O ja, adviezen, als formateren geen kans, alles werkt naar behoren. Vast bedankt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...