Ga naar inhoud

PHP bij HCCnet


anoniem

Aanbevolen berichten

Wat er vooraf ging.... [b:f925ae2154]Peter Willemsen[/b:f925ae2154]: Toch begrijp ik niet waarom HCCnet niet gewoon PHP aan zet... De reden kan toch niet zijn dat het te ingewikkeld is om te installeren, omdat ze Unix gebruiken? Dan gaat een Hobby Computer Club wel heel erg af. Ik heb liever PHP dan die standaardscripts; het guestbook doet niet wat de specificaties zeggen, een teller kan je overal wel krijgen, enz. Dat ze geen CGI aanbieden, is tot daaraan toe, maar geen PHP? We hebben toch allemaal gewoon een betaald abonnement? En dan te bedenken dat er andere aanbieders zijn die gratis PHP aanbieden... Wat mij betreft: zo snel mogelijk PHP aanzetten. Of noem mij een goede reden om het niet te doen... :wink: [b:f925ae2154]eXware[/b:f925ae2154]: Helemaal mee eens...... [b:f925ae2154]Bill Gates[/b:f925ae2154]: PHP op een veilige manier installeren is meer werk dan je op het eerste gezicht zou denken. Daarnaast zal je dan ook je helpdesk medewerkers moeten bijscholen wat weer flink geld kost... En nog wat: deze discussie hoort in het "Communicatie en Providers" forum thuis. Als er dus nog behoefte is om verder te discussieren, open daar een nieuw topic (verplaatsen gaat wat lastig hier)... Bij dezen... :wink:
Link naar reactie
[quote:81fa7dfff2] [b:81fa7dfff2]Bill Gates[/b:81fa7dfff2]: PHP op een veilige manier installeren is meer werk dan je op het eerste gezicht zou denken. Daarnaast zal je dan ook je helpdesk medewerkers moeten bijscholen wat weer flink geld kost... [/quote:81fa7dfff2] Het gaat er dus toch weer om dat het te "moeilijk" is. Ik dacht dat ik bij de Hobby Computer Club zat? Dat is toch een club van enthousiaste computergebruikers die het leuk vinden om met elkaar zoveel mogelijk leuke dingen met pc's te doen en zo? Op deze manier lijkt het meer een [b:81fa7dfff2]BCC[/b:81fa7dfff2], Beginners Computer Club. Je kan wel een homepage maken, met wat fotootjes en zo, maar wil niet (wat echte hobbyisten wel willen) meer dan dat, want dat is te moeilijk en daar weten de helpdeskmedewerkers geen raad mee... En we praten ook nog over een provider waar je voor betaalt! Hier begrijp ik echt helemaal niks van. :cry:
Link naar reactie
[quote:3616b1c9f6] Op 05-03-2002 15:12, schreef Peter Willemsen: En we praten ook nog over een provider waar je voor betaalt![/quote:3616b1c9f6]Ow ja? Je betaalt iets van € 40 per jaar geloof ik (iets van 85 gulden), het aller, aller, aller grootste gedeelte daarvan zal naar IDG gaan voor de Computer!Totaal. Of heb je het soms over een ADSL account? _________________ Ik heb de rooie vlag buiten hangen. [ Dit Bericht is bewerkt door: Bill Gates op 2002-03-05 15:19 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...