Ga naar inhoud

anoniem mail versturen, met b.v. anonieme mail server


anoniem

Aanbevolen berichten

Ik heb gelezen op internet dat je via telnet anoniem een mail zo moeten kunnen versturen. Het enige nadeel is dat je IP wel meegezonden wordt. Ik wil echter dat mij IP ook verborgen wordt. Dit kan dus alleen als ik het mail verstuur met een anonieme mailserver. Of als ik via een scriptje mij IP-adres verberg. Weet iemand ergens een site op internet waar zo een scriptje staat? Of heeft iemand er een voor mij? En hoe moet ik dan te werk gaan als ik zo een mail verstuur? Of weet iemand waar ik een anonieme mailserver op internet kan vinden? Alvast bedankt Roy
Link naar reactie
Mag ik deze vraag hier niet stellen dan? Of mogen jullie geen site, scriptje of progje noemen? Ik bedoel ik kom ook namen tegen van firewalls en brandprogramma's, en sites tegen etc. Dus dan lijkt me dat dit toch ook mag. Als ik iets verkeerds heb gezegt. zou u (Bill of een andere moderator) dit mij ff willen toelichten? Alvast bedankt. [ Dit Bericht is bewerkt door: roy_startpag op 2002-03-04 12:57 ]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...